مهاجم منچستریونایتد از وضعیت خود راضی نیست

مهاجم منچستریونایتد از وضعیت خود راضی نیست

پایگاه خبری فوتبالی- مهاجم ملی‌پوش منچستریونایتد همچنان در بهبود وضعیت خود ناکام است و سرمربی شیاطین‌سرخ میگوید که او از وضعیت فعلی خود ناراضی است.

به گزارش فوتبالی، رالف رانگنیک اذعان می‌کند که مارکوس رشفورد از عملکرد فعلی خود در منچستریونایتد ناراضی است، اما سرمربی شیاطین سرخ احساس می کند که ملی پوش انگلیسی هنوز هم می تواند بهترین عملکرد خود را به‌نمایش بگذارد.

این مهاجم انگلیس پس از چندین بازی ضعیف، همچنان در مقابل دروازه حریفان ناکام است. البته به نظر می‌رسد که در هفته‌های اخیر پس از شروع ناامیدکننده در سال 2022، عملکرد او پیشرفتی جزئی داشته‌است.

با این حال، قبل از بازی آخر این هفته تیمش با واتفورد در لیگ برتر، رانگنیک اذعان کرد که عملکرد رشفورد در دیدارهای اخیر تمام آن چیزی است که رشفورد این روزها می‌تواند ارائه دهد و هیچگونه مصدومیت یا مشکل دیگری، بر عملکرد او تاثیر نداشته است.

سرمربی آلمانی در نشست خبری پیش از بازی تیمش گفت: "او قطعا مصدوم نیست. دیگر هیچ مشکلی با شانه خود ندارد. ما در چند هفته گذشته در مورد مارکوس بحث‌های زیادی داشته‌ایم و من شخصاً با او صحبت کرده‌ام. صحبت اضافه‌تری وجود ندارد. اهمیت او مانند سایر بازیکنان است (و او در ترکیب ایتدایی مقابل اتلتیکو حضور داشت) آنها براساس عملکرد خود ارزیابی می‌شوند."

رالف رانگنیک ادامه داد: "من تقریباً مطمئن هستم که او در حال حاضر از عملکرد خود راضی نیست، اما اگر هر هفته در مورد آن بحث کنیم و در مورد افکارمان در مورد آنچه ممکن است صحبت کنیم، قطعا کمکی نمی کند."

منچستریونایتد درحال حاضر رقابت سختی برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا دارد و شدیدا نیازمند درخشش رشفورد و سایر بازیکنان تیم است.

9719