حمایت تمام قد ستاره انگلیسی منچستریونایتد از رانگنیک

حمایت تمام قد ستاره انگلیسی منچستریونایتد از رانگنیک

پایگاه خبری فوتبالی - مارکوس رشفورد وینگر انگلیسی منچستریونایتد ادعا کرد که تا آخرین نفس از رالف رانگنیک و دیگر اعضای کادرفنی حمایت می‌کند. 

به گزارش فوتبالی، دوشنبه هفته گذشته منچستریونایتد در ورزشگاه الدترافورد متحمل شکست 0-1 مقابل ولورهمپتون شد تا رانگنیک اولین باختش را در قامت سرمربی من یونایتد تجربه کند و از آن موقع جو منفی، محیط این باشگاه را فرا گرفته است و منابع نزدیک به شیاطین سرخ، از نارضایتی بازیکنان از تاکتیک‌های رانگنیک خبر می‌دهند. 

به نقل از مارکا، حالا رشفورد که در این فصل اصلا آمار خوبی نداشته و تنها 3 گل برای من یونایتد به ثمر رسانده است، به حمایت از کادرفنی تیمش پرداخت و با انتشار پستی در توئیتر نوشت: "همگی ما از نتایج و نمایش‌های اخیرمان ناراضی هستیم و البته اخباری منتشر شدند که تعهد ما را نسبت به سرمربی و کادرفنی‌اش زیر سوال برده‌اند. من می‌خواهم اعلام کنم که احترام بسیار زیادی برای آن‎ها قائل هستم و بی صبرانه منتظر پیشرفت کردن زیر نظر رانگنیک می‌باشم. من ناراضی نیستم، فقط کمی بابت عملکرد اخیرم در زمین ناراحت هستم، چون همیشه بزرگ‌ترین منتقد خودم بودم. شروع سختی داشتیم و من می‌خواهم ارزش‌هایم را نشان دارم و هیچ کس حق ندارد تا عشق و تعهد مرا به این باشگاه به چالش بکشد."

4416