استقلال فقط از خودی‌ها گل می‌خورد!

استقلال فقط از خودی‌ها گل می‌خورد!

پایگاه خبری فوتبالی- در حالی‌که استقلال با دریافت 7 گل خورده بهترین خط دفاعی لیگ را دارد اما جالب اینجاست که بیشتر آنها را از بازیکنان سابق خود دریافت کرده است.

به گزارش فوتبالی و به نقل از ورزش سه، پاس زمینی و در عرض سعید صادقی با شلیک دیدنی و روی پای مرتضی تبریزی همراه شد و بازیکن سابق آبی ها با یک ضربه محکم که با پای چپ هم زده شد، توپ را به طاق دروازه استقلال چسباند تا بازی را به تساوی بکشاند.

همانطور که انتظار می رفت، مهاجم سیرجانی ها پس از این گل زیبا، دستانش را بالا برد و شادی پس از گل را به اجرا نگذاشت. علت این امر نیز گلزنی به تیم سابقش بود. مرتضی تبریزی که در لیگ هجدهم به استقلال پیوسته بود، در لیگ نوزدهم و پس از پارگی رباط صلیبی، از جمع شاگردان مجیدی جدا شد و به تیم گل گهر پیوست و روز گذشته پس از گلزنی به تیم سابقش، شادی پس از گل را به نمایش نگذاشت.

نکته جالب اینکه با گل روز گذشته تبریزی، دروازه استقلال برای هفتمین بار در این فصل باز شد و از همه عجیب تر اینکه 4 مورد از این 7 گل را بازیکنان سابق استقلال وارد دروازه این تیم کرده اند.

در واقع شروع گلزنی بازیکنان سابق استقلال از دیدار برابر آلومینیوم اراک آغاز شد. جایی که میثم مجیدی در دقیقه 94 با یک شوت از پشت محوطه جریمه، گل تساوی تیمش را به ثمر رساند تا آبی ها 2 امتیاز شیرین را در واپسین لحظات بازی از دست بدهند.

این اتفاق هفته بعد از دیدار با اراکی ها نیز تکرار شد. جایی که استقلال در استادیوم آزادی با نتیجه 3 بر 2 از سد مس رفسنجان عبور کرد و در این بازی نیز گادوین منشا از روی نقطه پنالتی دروازه آبی پوشان پایتخت را باز کرد تا او نیز که در لیگ هجدهم و در یک نیم فصل کوتاه تجربه حضور در استقلال را دارد، برابر تیم سابقش موفق به گلزنی شود.

گلزنی بازیکنان سابق استقلال برابر این تیم در دیدار برابر هوادار و با گلزنی یک بازیکن کمتر شناخته شده، برای سومین بار تکرار شد. جایی که محمد جواد محمدی روی پاس محمد حسینی دروازه استقلال را باز کرد و کار را به تساوی کشاند. البته در آن دیدار شاگردان فرهاد مجیدی به لطف گل دقایق پایانی ارسلان مطهری برنده از زمین خارج شدند.

روز گذشته نیز مرتضی تبریزی چهارمین بازیکن سابق استقلال در این فصل لقب گرفت که توانسته است دروازه تیم سابقش را باز کند. اینکه شاگردان مجیدی در این فصل تنها 7 بار دروازه خود را باز شده دیده اند و از این هفت مورد، 4 مرتبه آن توسط بازیکنان سابق این تیم بوده از موارد جالب لیگ بیست و یکم است.

7474