بیانیه تند باشگاه استقلال خطاب به یک مجری تلویزیون

بیانیه تند باشگاه استقلال خطاب به یک مجری تلویزیون

پایگاه خبری فوتبالی - باشگاه استقلال با انتشار بیانیه ای، نسبت به برنامه ورزشگاه شبکه پنج و اظهارات مجری این برنامه واکنش نشان داد.

به گزارش فوتبالی، در بیانیه‌ای که باشگاه استقلال خطاب به مجری این برنامه منتشر کرده، آمده است:"چه اتفاقی تأسف‌آورتر از اینکه فردی در لباس مجری‌گری تلویزیون در ادامه حملات برخی برنامه‌های صداوسیما، بدون پرده‌پوشی به استقلال حمله می‌كند تا دم از مظلومیت چند تیم دیگر بزند؟

ورزش تلویزیون جولانگاه افرادی شده است که نه تنها قدمی برای رشد و پیشرفت فوتبال برنداشتند که سالهاست دقیقا در نقطه مقابل آن ایستاده‌اند. کاش جایگاه کارشناسی و نقد به افراد باصلاحیت و‌ منصف می‌رسید. 

اگر قرار بود اتفاقی برای این افراد رخ دهد، پس از سالها فعالیت در فوتبال، اندکی خوشنامی برایشان باقی می‌ماند که حالا دنبال بدنامی نروند.

اگر انصاف و عدالت حاكم بود، در روزهايی كه حق استقلال به دلیل سوت‌های نادرست ضايع شد، مهر سكوت به لب نمی‌زدند و حالا اين گونه ناراحتی خود از صدرنشينی استقلال را عيان نمی‌کردند.

مدیران مربوطه در سازمان صدا و سیما دقیقا بر چه اموری نظارت می‌کنند که امثال اين فرد از مقابل دوربین‌های تلویزیون کنار نمی‌روند؟ امیدواریم روزی برسد که برخی افراد در لباس کارشناس و مجری، بدنامی را به گمنامی ترجیح ندهند و بر اساس انصاف و حقیقت سخن بگویند نه چیزهای دیگر."

1470