ادعای مهاجم توپچی‌ها: می‌خواهم تا پایان فوتبالم در آرسنال بمانم

ادعای مهاجم توپچی‌ها: می‌خواهم تا پایان فوتبالم در آرسنال بمانم

پایگاه خبری فوتبالی- گابریل مارتینلی درباره آینده خود در باشگاه آرسنال صحبت کرد.

یه گزارش فوتبالی، گابریل مارتینلی ادعا می‌کند که دوست دارد "تمام دوران حرفه‌ای" خود را در آرسنال سپری کند، زیرا ستاره برزیلی برای قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا با توپچی‌ها هدفگذاری کرده‌است.

مارتینلی یکی از چندین ستاره جوان باشگاه است، که در کنار بازیکنانی مانند بوکایو ساکا و امیل اسمیت‌رو نسل جدید آرسنال را تشکیل داده‌اند.

او معتقد است که نسل جدید آرسنال می تواند اتفاقات ویژه‌ای را رقم بزند، به همین دلیل او قصد دارد برای مدتی طولانی در آرسنال بماند.

مارتینلی به ESPN برزیل گفت: "ما تیم جوانی داریم، زمان زیادی در پیش داریم و با بازیکنانی با این کیفیت بالا، فکر می‌کنم که می‌توانیم دستاوردهای بزرگی بدست آوریم.

تمرکز ما لیگ قهرمانان است. مبارزه برای حضور در بین چهار تیم برتر جدول. باشگاهی مانند آرسنال باید در لیگ قهرمانان حضور داشته‌باشد. این هدف صلی ماست.

ما همیشه به‌دنبال چیزهای بیشتر هستیم. البته که آرسنال تیم بزرگی است. اگر بتوانم، تمام عمر فوتبالم را اینجا می‌مانم. من می‌خواهم همه چیز را فتح کنم. همانطور که گفتم، می خواهم اینجا بمانم و با این هواداران و هم‌تیمی‌های فوق‌العاده، تمام عناوین ممکن را کسب کنم.

مارتینلی در این فصل 4 گل و 2 پاس‌گل را برای توپچی‌ها به‌ثبت رسانده‌است.

9719