دلیل اصلی افت ستاره آرسنال از نگاه اسطوره فرانسوی

دلیل اصلی افت ستاره آرسنال از نگاه اسطوره فرانسوی

پایگاه خبری فوتبالی - امانوئل پتی بازیکن سابق تیم‌های آرسنال و چلسی ادعا کرد که گابریل مارتینلی در چند هفته اخیر به خاطر خستگی و همچنین تاکتیک‌های میکل آرتتا، به شدت خسته شده و نیاز به کمی استراحت دارد. 

به گزارش فوتبالی، گابریل مارتینلی 21 ساله شروع بسیار خوبی با توپچی‌ها در لیگ برتر انگلیس داشت و توانست تا پایان ماه اکتبر، پنج گل به ثمر برساند و یکی از مسافران تیم ملی برزیل در جام جهانی 2022 قطر باشد. با این حال مارتینلی در سال 2023 هنوز موفق به گلزنی نشده و امانوئل پتی می گوید که او به خاطر خستگی فراوان، نمی تواند همانند گذشته یک تهدید بزرگ برای مدافعان حریف به شمار برود. 

به نقل از سایت گل، پتی در مصاحبه ای با دیلی میل گفت: "می دانم که آرسنال چند بازیکن باکیفیت خریده است، اما مارتینلی در تمامی بازی‌ها به میدان می رود. البته این موضوع برای تمام بازیکنانی که به جام جهانی رفتند، صدق می کند. من می دانم او چه احساسی دارد، چون چنین تجربه ای داشته ام. این اصلاً مشکل آسانی نیست. ما در انتهای فصل، در یک تورنمنت بزرگ به میدان می رفتیم و به نظر خسته و درمانده می آمدیم. پس می توانم درک کنم که برگزاری جام جهانی در وسط فصل می تواند چه قدر یک بازیکن را خسته کند."

4416