لحظه‌ای که مهاجم َآرسنال به هافبک انگلیسی دست نداد!

لحظه‌ای که مهاجم َآرسنال به هافبک انگلیسی دست نداد!

پایگاه خبری فوتبالی - امیل اسمیت رو سعی کرد که به هم تیمی خود در آرسنال دست بدهد اما این بازیکن توجهی نکرد تا لحظه عجیبی رقم بخورد.

به گزارش فوتبالی، یکشنبه عصر، آرسنال نتوانست صدرنشینی لیگ انگلیس را پس بگیرد چرا که در مقابل فولام با نتیجه دو بر یک مغلوب شدند.  بوکایو ساکا باعث شد تا توپچی ها پیش بیافتند اما رائول خیمنز و بابی دکوردوا بازی را برای تیم مارکو سیلوا برگرداند. در نیمه دوم، لحظه عجیبی میان اسمیت رو و گابریل مارتینلی وینگر برزیلی در مقابل دوربین ها رقم خورد. 

در حقیقت در دقیقه 67 بازی، مارتنیلی جای خود را به تروسارد داد. در حالی که بازیکن برزیلی می خواست روی نیمکت بنشیند، اسمیت رو دستش را به سوی او دراز کرد اما مارتینلی حاضر نشد تا به بازیکن انگلیسی دست بدهد! البته برخی معتقد هستند که عمدی در کار نبوده است و مارتینلی در این لحظه، دست اسمیت رو را ندیده و به همین خاطر به او دست نداده است!

آرسنال با این شکست حالا در رتبه چهارم لیگ انگلیس قرار گرفته و دو امتیاز از لیورپول صدرنشین کمتر دارد. اگر لیورپول امشب در مقابل نیوکاسل پیروز شود، صدرنشینی خود را مستحکم تر خواهد کرد تا با امید بالایی سال 2024 میلادی را آغاز کند.

4125