مدافع استقلال بازهم به تیم ملی دعوت می‌شود؟

مدافع استقلال بازهم به تیم ملی دعوت می‌شود؟

پایگاه خبری فوتبالی- مدافع تیم فوتبال استقلال که عملکرد خوبی در این فصل دارد با ادامه این روند می تواند یکی از گزینه های مد نظر سرمربی تیم ملی باشد.

به گزارش فوتبالی و به نقل از مهر، عملکرد خوب جعفر سلمانی خرید جدید استقلال در پست دفاع و وینگر چپ در فصل جدید منجر شد این بازیکن بار دیگر مورد نظر دراگان اسکوچیچ قرار گرفته و شانس زیادی برای دعوت شدن به جدیدترین اردوی تیم ملی داشته باشد.

سلمانی که در این فصل علیرغم بازی کردن در پست مدافع چپ ۴ بار برای استقلال گلزنی کرده و بعد از یامگا بهترین گلزن تیمش است، سابقه حضور در تیم ملی را پیش از این هم داشته و در اردوی قبلی تیم ملی هم مورد نظر کادر فنی تیم ملی قرار داشت که ابتلا به کرونا مانع از دعوت او شد.

گفته می‌شود این مدافع ۲۵ ساله خوزستانی که علاوه بر داشتن سابقه حضور در لیگ پرتغال ۲ بازی ملی هم در کارنامه‌اش دارد، با ادامه این روند شانس خود را برای دعوت به تیم ملی افزایش می‌دهد.

سلمانی یکی از بازیکنان پر کار استقلال در این فصل است و با حضور در تمام دیدارهای این فصل استقلال میزان حضورش در زمین ۱۵۶۴ دقیقه می‌باشد و بعد از مهدی مهدی پور دومین بازیکن پرکار این تیم است. وی در این تعداد بازی ۴ بار موفق به گلزنی شده، یک بار پاس گل داده و ۲ بار هم از داوران کارت زرد دریافت کرده است.

۴۱۵۴