حکیمی در تمجید از هافبک ایتالیایی: وراتی حتی از مسی هم شگفت‌انگیزتر است

حکیمی در تمجید از هافبک ایتالیایی: وراتی حتی از مسی هم شگفت‌انگیزتر است

پایگاه خبری فوتبالی- اشرف حکیمی، مدافع سابق اینتر، می گوید مارکو وراتی، ملی پوش ایتالیایی بازیکنی است که در پاریس او را بیش از همه شگفت‌زده می‌کند و فاش کرد که رئال‌مادرید تابستان گذشته بندی برای جذب مجدد او از اینتر داشت اما از فعال کردن آن امتناع کرد.

به گزارش فوتبالی، ملی پوش مراکشی در تابستان با قراردادی 70 میلیون یورویی از اینتر به پاری‌سن‌ژرمن نقل مکان کرد. او تنها یک فصل را در سن‌سیرو گذراند و با هدایت آنتونیو کونته قهرمان سری‌آ شد.

حکیمی طی مصاحبه ای با مارکا فاش کرد که مائوریسیو پوچتینو، سرمربی پاری سن ژرمن برای جذب او از اینتر به باشگاه فشار آورده و حتی قبل از اینکه غول‌های فوتبال فرانسه این بازیکن را اینتر به‌خدمت بگیرد، با سرمربی آرژانتینی در تماس بوده است.

مدافع سابق رئال مادرید گفت: "ما حتی قبل از آمدن من به اینجا در تماس بودیم. او به من می گفت که چه‌انتظاراتی از من دارد. پوچتینو به بازیکنان اعتماد به نفس و آرامش می دهد و باعث می شود احساس مهم بودن کنیم. این چیزی است که من در مورد این مربی دوست دارم، او همیشه به شما نزدیک است و برای شما تعیین مسئولیت میکند."

این بازیکن 23 ساله پس از دو سال حضور قرضی در بروسیا دورتموند، از رئال مادرید به اینتر پیوست و فاش کرد که کهکشانی‌ها می توانستند او را دوباره از نراتزوری به خدمت بگیرند. حکیمی گفت: "زمانی که به اینتر پیوستم، رئال مادرید بندی  برای جذب مجدد من در قرارداد اعمال کرد، اما آنها از آن استفاده نکردند. فکر می‌کنم که آن‌ها ریسک سرمایه‌گذاری روی من را نپذیرفتند. خوشحالم چون این باشگاه ها (اینتر و پی اس جی) از اعتماد به من پشیمان نشدند."

حکیمی اکنون در رختکن با برخی از بهترین بازیکنان جهان مانند لئو مسی، نیمار و کیلیان امباپه همراه است، اما به گفته خودش فوتبالیستی که بیش از همه او را در پاریس شگفت‌زده کرده، ملی پوش ایتالیایی باشگاه پاریسی‌است. او گفت: طبیعی است که وقتی بازیکنانی مانند مسی، نیمار و امباپه را در تمرین می‌بینید هیجان‌زده می‌شوید. با این حال، اگرچه از قبل او را می شناختم، بازیکنی که بیش از همه مرا شگفت زده کرد وراتی بود. او همیشه، حتی زمانی که تحت فشار قراردارد، آرام است. وراتی همیشه درخواست توپ می‌کند و گرفتن توپ از زیر پای او غیرممکن است. کیفیت بازیکنان خط‌حمله مشهود است، اما دیدن وراتی در تمرین واقعا لذت بخش است."

9719