عکس؛ حضور مخفیانه امباپه و اشرف حکیمی در نیویورک

عکس؛ حضور مخفیانه امباپه و اشرف حکیمی در نیویورک

پایگاه خبری فوتبالی - کیلیان امباپه ستاره فرانسوی پی اس جی به همراه دوست صمیمی خود اشرف حکیمی برای سپری کردن تعطیلاتی کوتاه راهی نیویورک شده است.

به گزارش فوتبالی، امباپه امروز در مراسم استقبال از مسی در تمرین پی اس جی حضور نداشت و خیلی ها می خواستند بدانند که کیلیان در کجا حضور دارد. امباپه شب گذشته تصویری از خودش در کنار کیلیان در میدان تایمز در نیویورک منتشر کرده بود. البته مهاجم فرانسوی با توجه به این که در کل دنیا شناخته شده است، برای این که بتواند با خیال راحت در خیابان ها قدم بزند و در میان مردم شناسایی نشود، یک کلاه ویژه به سر کرده است. کیلیان با این کلاه کل صورتش را پوشانده است و بدین ترتیب کسی نمی تواند او را شناسایی کند. البته اشرف حکیمی نیز با یک ماسک سعی کرده که خود را بپوشاند تا شناسایی نشود. آرایشگر شخصی این دو نیز در تصویر دیده می شود.

امباپه و اشرف حکیمی هر دو جام جهانی درخشانی را داشتند. کیلیان عنوان آقای گل مسابقات را کسب کرد در حالی که اشرف یکی از ستارگان تیم شگفتی ساز مسابقات یعنی مراکش بود و تیمش در عین ناباوری به رتبه چهارم بازیها رسید. امباپه و اشرف رفاقت شدیدی بیرون زمین با هم دارند. امباپه در بازی اخیر پی اس جی حضور پیدا کرده بود اما با اجازه باشگاهش چند روزی را مرخصی گرفته است.

4125