دو استعفای دیگر در تیم امید/ کناره‌گیری دو همکار خارجی مهدوی‌کیا

دو استعفای دیگر در تیم امید/ کناره‌گیری دو همکار خارجی مهدوی‌کیا

پایگاه خبری فوتبالی- دو دستیار از چهار دستیار سرمربی تیم ملی امید از سمت خود کناره‌گیری کردند.

به گزارش فوتبالی، در کادر فنی تیم امید که در مسابقات مقدماتی قهرمانی زیر 23 سال آسیا شرکت کرده بود، سه دستیار خارجی کنار مهدی مهدوی‌کیا روی نیمکت تیم ملی نشستند که دو نفر از آنها به همکاری‌شان با مهدوی‌کیا و تیم امید پایان دادند.

تیمو روزنبرگ که مربی بدنساز تیم ملی امید بود و سابقه کار در تیمهای ملی پایه آلمان و باشگاه هانوفر را داشت، به خاطر نامشخص بودن وضعیت تیم امید، قید ادامه همکاری با این تیم را زد و مربی آلمانی گلرهای تیم امید هم ترجیح داده از حضور در کادر فنی این تیم انصراف دهد. البته دستمزد این دو مربی به همراه جان لامرز مربی هلندی تیم امید را مهدوی کیا از جیبش پرداخت کرده و برخی خبرها حاکی از آن است که او حدود 13 تا 15 هزار یورو را به جای فدراسیون فوتبال به این سه مربی پرداخت کرده است. 

هنوز کسی نمی‌داند ادامه همکاری مهدی مهدوی‌کیا با تیم امید به چه شکل خواهد بود. او از مدیریت فنی فدراسیون فوتبال استعفا داده و اخبار غیررسمی حاکی از آن است که چون او قراردادی با فدراسیون فوتبال برای سرمربیگری تیم امید امضا نکرده بود، به همین دلیل خبری از استعفای او نبوده است منتهی دبیرکل فدراسیون فوتبال مدعی شده که او در کنار تیم امید خواهد ماند و حالا همه منتظر هستند که ببینند تکلیف این تیم و همچنین سرمربی سرشناسش چه خواهد شد. هفته گذشته چیا فوادی، مدیررسانه ای تیم امید هم در پستی اینستاگرامی از سمتش در تیم امید استعفا کرد. فوادی تیم امید را یک تیم رها شده توصیف کرد و پیش بینی کرد که با این وضعیت برگزاری اردو، موفقیت در رقابتهای قهرمانی آسیا در ازبکستان، بازیهای آسیایی هانگجو و رقابتهای مقدماتی المپیک پاریس، کار راحتی نخواهد بود.

اگر مهدوی کیا در تیم ملی امید بماند، به جای مربی بدنساز و مربی دروازه‌بانها، باید دو مربی را جایگزین کند. تا این لحظه جان لامرز دستیار هلندی و مهران شدیدی پور دستیار ایرانی مهدوی کیا استعفا نکرده‌اند. محمد محمدی سرپرست تیم امید امروز در گفت و گو با ایسنا خبر داد که لیست 65 بازیکن رده سنی زیر 22 سال برای بازیهای آسیایی هانگجوی چین به کمیته ملی المپیک ارسال شده است. اردوی تیم امید هم روز قرار است فروردین سال 1401 برگزار شود.

7655