کناره‌گیری مهدوی‌کیا از تیم امید؟ هنوز قطعی نیست

کناره‌گیری مهدوی‌کیا از تیم امید؟ هنوز قطعی نیست

پایگاه خبری فوتبالی با پایان قرارداد مهدی مهدوی‌کیا با فدراسیون فوتبال، هنوز تکلیف همکاری فدراسیون با او مشخص نیست.

به گزارش فوتبالی، قرارداد کادر فنی تیم ملی امید تا 30 شهریور اعتبار داشت. خود مهدوی کیا تا هشتم شهریور قرارداد داشت و قرارداد او یک ماه پیش به پایان رسیده بود.

اگرچه سرپرست دبیرکلی فدراسیون فوتبال گفته بود که فدراسیون دوست دارد با مهدی مهدوی‌کیا ادامه همکاری دهد اما همان زمان که مهدی تاج در کنفرانس خبری‌اش اعلام کرد تیم امید فعلا رویداد مهمی ندارد و ترجیح فدراسیون روی تیم ملی است، می‌شد اینگونه برداشت که تیم امید فعلا برنامه ای ندارد تا تکلیف کادر فنی این تیم مشخص شود.

 البته آنطور که شنیده می شود در هیات رییسه فقط مهدی محمد نبی نایب رییس اول فدراسیون با ادامه کار مهدوی کیا مخالف است ولی رییس و حتی دیگر اعضای هیات رییسه عقیده دارند چون تیم امید را مهدوی کیا ساخته بهتر است فدراسیون با او ادامه دهد.

مهدی مهدوی‌کیا – که به مانند سرمربیان قبلی تیم امید، مشکلات زیادی را روی نیمکت این تیم تحمل کرد – امروز از طریق صفحه اینستاگرامش به موضوعی اشاره کرد که برخی از آن به عنوان کناره گیری یاد کرده‌اند که البته نوشته مهدوی‌کیا نشان می‌دهد که او به دلیل پایان قراردادش چنین چیزی نوشته است.

او نوشته است: دوستان عزیز ورزشی‌نویس، اگر برای تماس‌های شما جوابی ندارم به این علت است که هیچ ارتباطی در حال حاضر با فوتبال ایران ندارم و دنبال نمی‌کنم. بنابراین هیچ اظهارنظری هم ندارم. تشکر از درک شما.

حالا باید منتظر ماند و دید که فدراسیون فوتبال چه تصمیمی درباره مهدی مهدوی‌کیا و تیم امید خواهد گرفت. رقابتهای پیش مقدماتی المپیک پاریس مهر سال آینده برگزار خواهد شد و هنوز فرصت زیادی تا آن زمان باقی مانده است.

1984