دفاع مهدی شیری از اخراج مهدی شیری!

دفاع مهدی شیری از اخراج مهدی شیری!

پایگاه خبری فوتبالی- مهدی شیری از تصمیم یحیی گل‌محمدی برای اخراج مهدی شیری دفاع کرد!

به گزارش فوتبالی، هافبک اسبق پرسپولیس که تشابه اسمی او با مدافع قرمزها پس از اخراج او مقابل فولاد، باعث حمله برخی هواداران پرسپولیس به صفحه اینستاگرامش شده بود، درباره قرار گرفتن مدافع پرسپولیس در فهرست مازاد سرمربی این تیم به خبرنگار فوتبالی می‌گوید:" به نظر من یحیی تصمیم منطقی درباره مهدی شیری اتخاذ کرد چون با ادامه حضور این بازیکن هم حاشیه‌های تیم بیشتر می‌شد و هم اینکه این بازیکن نمی توانست کیفیت لازم را با توجه به انتقادهایی که از او شکل می‌گیرد ارائه دهد."

از شیری درباره واکنش اینستاگرامی او به حمله برخی هواداران پرسپولیس به صفحه‌اش پرسیدیم. پاسخ او را بخوانید: " بعد از بازی کامنتها و دایرکتهای زیادی به صفحه اینستاگرام من آمد که سرشار از فحش و بد و بیراه بود و در کمترین زمان ممکن این توهین ها تکرار می‌شد. برایم واقعا عجیب بود که چه اتفاقی افتاده است. خودم هم پس از انتشار استوری اذیت شدم اما لازم بود و باید این توضیح داده می‌شد تا ذهن برخی روشن شود."

شیری در ادامه صحبتهایش دوباره از مدافع اخراجی پرسپولیس انتقاد کرده است:"عملکرد مدافع پرسپولیس کاملا مشخص بود و من هم به مانند بسیاری از پرسپولیسی‌ها منتقد نحوه بازی او در تیم بودم، فکر می‌کنم خطایی که انجام داد باعث شد تیم ضربه بیشتری ببیند و فشار بیشتری تحمل کند."

7655