عواقب اخراج در سوپرجام؛ شیری در لیست مازاد سرمربی پرسپولیس

عواقب اخراج در سوپرجام؛ شیری در لیست مازاد سرمربی پرسپولیس

پایگاه خبری فوتبالی- مدافع پرسپولیس دومین اخراجش در طول 24 ساعت گذشته را تجربه کرد!

به گزارش فوتبالی، مهدی شیری که به خاطر اخراجش در دیدار سوپرجام به عنوان یکی از مقصران شکست تیمش مقابل فولاد شناخته می‌شود، دیگر حق همراهی تیمش را نخواهد داشت.

اخراج مدافع راست پرسپولیس در بازی دیروز، دومین اشتباه بزرگ او در یک بازی حساس بعد از خطای هند عجیب او در فینال لیگ قهرمانان آسیا بود(هواداران تیمهای رقیب پرسپولیس در واکنش به این خطای هند از عبارت معروف دست خدا استفاده می‌کنند) و به همین دلیل بود که دیروز، هواداران پرسپولیس در فضای مجازی شدیدا از این بازیکن انتقاد کرده و خواهان برخورد یحیی گل‌محمدی و همکارانش با شیری شدند.

در چنین شرایطی، دقایقی قبل این خبر منتشر شد که یحیی گل‌محمدی در نامه‌ای به باشگاه، اعلام کرده که دیگر به این بازیکن احتیاجی ندارد تا باشگاه درباره مهدی شیری تصمیم‌گیری کند.

با توجه به اینکه منوچهر صفروف و همچنین سیامک نعمتی می‌توانند در سمت راست خط دفاعی پرسپولیس به میدان بروند، یحیی گل‌محمدی تصمیم به قطع همکاری با شیری گرفته و او را در اختیار باشگاه قرار داده است.

حالا باید منتظر ماند و دید طی روزهای آینده چه اتفاقی درباره شیری رخ خواهد داد و آیا جدایی او از پرسپولیس قطعی خواهد شد یا اینکه این بازیکن مجوز بازگشت به تمرینات تیمش را پیدا خواهد کرد.

درباره شیری بد نیست به این نکته اشاره کنیم که او سابقه بازی در استقلال را دارد و آخرین قهرمانی این تیم در لیگ برتر در فصل 92/91 مربوط به زمانی بوده که مهدی شیری عضو استقلال بوده است.

1984