سوپرجام غایبان پرسپولیس را بیشتر کرد

سوپرجام غایبان پرسپولیس را بیشتر کرد

پایگاه خبری فوتبالی- اخراجی‌های سوپر جام غایبان هفته هفدهم لیگ برتر خواهند بود.

به گزارش فوتبالی، دیدار سوپرجام در حالی با 15 کارت زرد و قرمز به پایان رسید که بر اساس آیین نامه سازمان لیگ، اخطارها تاثیری در آینده بازیکنان و مربیان ندارد اما کارت قرمز به اولین بازی رسمی پس از سوپرجام منتقل می‌شود. 

با این حساب، از پرسپولیس حمید مطهری و مهدی شیری  که اتفاقا همزمان کارت قرمز گرفتند، دیدار هفته آینده مقابل نساجی را از دست خواهند داد و از فولاد نیز مهدی هاشمی‌نسب و حمید بوحمدان در بازی هفته بعدی تیمشان برابر آلومینیوم اراک غایب خواهند بود.

جواد خلیفه سلطان، ناظر بازی سوپرجام در پایان این بازی و در گفت‌و‌گو با خبرنگاران در خصوص وضعیت اعمال جرایم مربوط به کارت قرمز این بازی گفت: «محرومیت ناشی از کارت قرمز در بازی سوپرجام در دیدار بعدی تیم‌ها اعمال خواهد شد اما کارت زردها فقط برای همین دیدار است.» بدین ترتیب بازی سوپرجام باعث شد تا پرسپولیس و فولاد با تلفاتی که از این بازی داشتند به استقبال شروع دومین بازی نیم فصل دوم بروند.

بد نیست به این نکته هم اشاره کنیم که پرسپولیس جلوی نساجی، به احتمال بسیار زیاد مهدی ترابی، امید عالیشاه، سیامک نعمتی و میلاد سرلک را هم در اختیار نخواهد داشت.

7655