تفاوت عملکرد الگری و پیرلو روی نیمکت یوونتوس از نظر ستاره آمریکایی

تفاوت عملکرد الگری و پیرلو روی نیمکت یوونتوس از نظر ستاره آمریکایی

پایگاه خبری فوتبالی - هافبک ملی‌پوش آمریکایی بیانکونری در گفت و گویی که با خبرنگاران رسانه‌ها انجام داده، در مورد تفاوت بین عملکرد دو سرمربی سابق و فعلی بانوی پیر و مسائل مختلف دیگر صحبت کرده است.

به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه‌های ایتالیایی، وستون مک‌کنی، هافبک تیم ملی فوتبال ایالات متحده آمریکا و باشگاه یوونتوس ایتالیا در گفت و گویی که با خبرنگاران رسانه‌ها انجام داده، در ارتباط با تفاوت مربی‌گری ماسیمیلیانو آلگری و آندره آ پیرلو، مربیان فعلی و سابق بیانکونری ننگ چنین می‌گوید: "آلگری با تجربه است؛ او مدت زیادی مربی بوده است. در صورتی که پیرلو به تازگی فوتبالش را کنار گذاشته بود؛ حضور روی خط با حضور داخل زمین متفاوت است. من دیدم که پیرلو خودش را به عنوان یک بازیکن تصور می‌کند و می‌گوید که من یک بازیکن دیگر می‌سازم. پاس بده، بهتر کار کن، چرا این‌طوری شوت نزدی؟"

وستون مک‌کنی در ادامه صحبت‌هایش در مورد بازی در لیگ و فوتبال کشور ایتالیا و ویژگی‌های آن چنین می‌گوید: "من در فوتبال ایتالیا تاکتیک یاد گرفتم. مثل بازی شطرنج است؛ ابتدا در یک موقعیت خاص هستید، سپس وقتی توپ در نقطه‌ای خاص از زمین است، باید در سمت دیگر باشید".

هافبک تیم ملی فوتبال ایالات متحده در پاسخ به سؤالی در خصوص آینده فوتبالی خود واکنش جالبی ارائه داده و می‌گوید: "من به طرق مختلف آموخته‌ام که فوتبال یک تجارت است و اگر در باشگاهی مانند یوونتوس آن‌چه را که از شما خواسته می‌شود انجام ندهید، جایگزین کردن شما به آسانی جذب شماست".

9404