بازیکن یوونتوس دیگر کرونا ندارد

بازیکن یوونتوس دیگر کرونا ندارد

خبرگزاری فوتبالی – وستون مک‌کنی سلامتی خود را به دست آورده و دیگر کرونا ندارد.

به گزارش فوتبالی، تیم یوونتوس یکی از تیم‌های ایتالیایی است که با مشکالات مربوط به ابتلای کرونای بازیکنانش دست و پنجه نرم می‌کند. یوونتوسی‌ها اخیرا ستاره خود کریستیانو رونالدو را به دلیل ابتلا به کرونا از حضور در چند مسابقه محروم می‌بینند اما هافبک آمریکایی این تیم سلامتی خود را به دست آورده و پیرلو می‌تواند از او در ترکیب استفاده کند.

وستون مک‌کنی که ۱۰ روز پیش در تاریخ ۱۴ اکتبر رسما اعلام شد کرونا دارد هم اکنون سلامتی خود را به طور کامل به دست آورده و طبق بیانیه‌ای که باشگاه یووه منتشر کرده می‌تواند در تمرینات این تیم شرکت کند.

در بیانیه‌ای که سایت باشگاه یوونتوس منتشر کرده اعلام شده وستون مک‌کنی تمام پروتکل‌ها را در دوران قرنطینه رعایت کرده و تحت نظارت و کنترل بوده است. پاسخ تست اخیر او منفی بوده و این بازیکن دیگر در قرنطینه خانگی نخواهد بود.

به این ترتیب مک‌کنی می تواند به تمرینات یوونتوس اضافه شود تا پیرلو در صورت نیاز از او استفاده کند. مک‌کنی آمریکایی امسال به تیم یوونتوس اضافه شده و در بازی مقابل سمپدوریا در همان ابتدای فصل هم برای بیانکونری به میدان رفت. حال باید دید پیرلو چه زمانی او را به ترکیب اصلی اضافه خواهد کرد.

1101