مشخص شدن دلیل دلخوری ذوالفقارنسب: میرشاد ماجدی به جای مهدوی‌کیا، مدیرفنی فدراسیون فوتبال شد!

مشخص شدن دلیل دلخوری ذوالفقارنسب: میرشاد ماجدی به جای مهدوی‌کیا، مدیرفنی فدراسیون فوتبال شد!

پایگاه خبری فوتبالی- کناره‌گیری مهدی مهدوی‌کیا از پست مدیریت فنی فدراسیون فوتبال، ممکن است باعث یک استعفای دیگر هم در این مجموعه شود.

به گزارش فوتبالی، چند روز قبل بود که خبر استعفای مهدوی‌کیا از مدیریت فنی فدراسیون فوتبال، روی خروجی سایتهای خبری قرار گرفت. هنوز دلیل استعفای او مشخص نشده و فدراسیون فوتبال، هم در این زمینه سکوت کرد اما به نظر می‌رسد این ماجرا بی‌ارتباط با وضعیت نامشخص تیم امید نباشد.

همانطور که قبلا هم خبرش منتشر شده بود مهدوی کیا از شرکت در همایش مدیران فنی فدراسیون های زیر مجموعه فیفا که با حضور مدیرفنی فیفا برگزار می شد، استعفا کرده بود و این استعفا را به هماهنگ کننده فیفا اعلام کرده بود. فیفا هم از فدراسیون فوتبال خواسته بود تا مدیرفنی جدید فدراسیون را به فیفا معرفی کند که با انتخاب بیژن ذوالفقارنسب به عنوان رییس کمیته فنی و توسعه همه فکر می کردند، قرار است ذوالفقارنسب به فیفا معرفی شود، اما در نهایت فدراسیون فوتبال، میرشاد ماجدی را به عنوان مدیرفنی فدراسیون فوتبال، به فیفا معرفی کرد.

ظاهرا بیژن ذوالفقارنسب رئیس جدید کمیته فنی و توسعه فدراسیون فوتبال انتظار داشت که در صورت قطعی شدن جدایی مهدوی‌کیا، او به این سمت برسد. انتظاری که منطقی هم به نظر می‌رسید منتهی گویا فدراسیون ترجیح داده میرشاد ماجدی، رییس کمیته جوانان فدراسیون فوتبال را به عنوان مدیرفنی فدراسیون فوتبال به فیفا معرفی کند.

البته ذوالفقارنسب قبل از این ماجرا هم تصمیم به قطع همکاری با فدراسیون فوتبال را داشت چرا که هنوز حکمش را دریافت نکرده و البته نتوانسته اعضای کمیته و دپارتمان فنی و توسعه را به فدراسیون فوتبال معرفی کند. او هنوز تکلیفش را در این کمیته نمی داند و تنها نامش به عنوان رییس کمیته مطرح شده است و حالا از ماجرای معرفی نشدنش هم به شدت ناراحت است.

در هر حال فدراسیون فوتبال که استعفای مهدی مهدوی کیا را تایید و تکذیب نمیکرد، با تایید خبر استعفای مهدوی کیا مواجه شده و با توجه به لغو چندباره اردوهای تیم امید در کیش، تهران و قطر ممکن است از سرمربیگری تیم ملی امید هم کناره گیری کند. 

تیم امید بعد از صعود به مرحله نهایی مسابقات قهرمانی زیر 23 سال آسیا حتی یک جلسه تمرینی هم برگزار نکرده و اگر چه رئیس فدراسیون فوتبال با خوشبینی خاص خود درباره نگاه ویژه مجموعه‌اش به این تیم صحبت کرده بود اما بر خلاف صحبتهای عزیزی خادم، تیم امید نه تنها برای المپیک هیچ برنامه مشخصی نداشته بلکه در حالی که بازیهای زیر 23 سال آسیا خرداد ماه سال آینده برگزار خواهد شد، هنوز تکلیف برنامه‌های تیم امید برای این تورنمنت مشخص نشده است. تیم امید حتی اگر بخواهد در فروردین ماه هم به اردو برود با توجه به فشردگی لیگ برتر در فروردین و اردیبهشت، فرصت چندانی برای آمادگی  برای بازیهای خرداد در ازبکستان ندارد. این عدم آمادگی ممکن است که به ناکامی این تیم در رقابتهای ازبکستان منجر شود. جایی که اگر تیم امید نتواند در جمع 4 تیم پایانی قرار بگیرد، در سیدبندی رقابتهای مقدماتی المپیک پاریس، در سیدهای پایین قرار بگیرد و در نهایت گروه سختی نصیبش شود.

1984