بیژن ذوالفقارنسب: نهادهای نظارتی باید به انتخابات فدراسیون فوتبال ورود کنند

بیژن ذوالفقارنسب: نهادهای نظارتی باید به انتخابات فدراسیون فوتبال ورود کنند

پایگاه خبری فوتبالی- سرمربی پیشین تیم ملی فوتبال ایران ضمن اشاره به حساسیت پست ریاست فدراسیون فوتبال گفت: قطعا نیاز است تا نهادهای نظارتی وارد ماجرا شوند در غیر اینصورت اتفاقات تلخی انتظار فوتبال را می‌کشد.

به گزارش فوتبالی، بیژن ذوالفقارنسب در گفتگو با خبرنگار فوتبالی، درباره دیدار پرسپولیس با شارجه امارات در هفته دوم رقابت های لیگ قهرمانان آسیا گفت: پرسپولیس توان شکست میزبان خود را دارد. شارجه امارات حریف ضعیف ترین نسبت به الدحیل قطر است و پرسپولیس باید این تیم را ببرد تا بتواند بار دیگر خودش را در شرایط ایده آل ببیند.

کارشناس فوتبال ایران افزود: پرسپولیس باید ترس تاکتیکی خود را برای بازی در آسیا بشکند. احتیاط بیش از حد و عدم اعتماد به نفس این تیم باعث باخت مقابل الدحیل قطر شد.

وی درباره احتمال تکرار حضور پرسپولیس در فینال لیگ قهرمانان با یحیی گل محمدی گفت: من او را خیلی دوست دارم. مربی با شخصیتی است که باید فضا و زمان کافی را در اختیارش قرار داد. با این حال فکر می کنم یحیی باید هرچه زودتر میزان بازدهی بازیکنانش را افزایش دهد در غیر اینصورت به مشکل خواهد خورد.

ذوالفقارنسب در پایان درباره انتخابات فدراسویون فوتبال گفت: خبرهای بدی شنیده می شود که اصلا به صلاح فوتبال نیست. نهادهای نظارتی باید به این موضوع ورود کنند. مهم ترین نکته ای که باید در نظر گرفت این است که تکلیف بازنشسته ها بطور شفاف چه می شود؟ اگر شرایط مناسب بود ورزشی ها وارد ماجرا می شدند.

7655