انصراف بیژن ذوالفقارنسب از همکاری با فدراسیون فوتبال

انصراف بیژن ذوالفقارنسب از همکاری با فدراسیون فوتبال

پایگاه خبری فوتبالی- مربی سابق تیم های ملی ایران از حضور در کمیته فنی و توسعه فدراسیون فوتبا ل به عنوان رییس این کمیته انصراف داد.

به گزارش فوتبالی، بیژن ذوالفقارنسب که چندی پیش و با مصوبه هیات رییسه فدراسیون فوتبال به عنوان رییس کمیته فنی و توسعه این فدراسیون انتخاب شده بود، از پذیرش این سمت خودداری کرد.

ذوالفقارنسب پس از انتخابش برای این پست هیچگونه جلسه ای با رییس فدراسیون نداشته و حکمی هم به صورت رسمی از سوی مسئولان فدراسیون دریافت نکرده است تا این مربی و پیشکسوت فوتبال ایران، که پیش از این هم به نوعی نسبت به پذیرش این پست بی‌میل بود و با اصرار وزیر ورزش و جوانان حاضر شده بود پیشنهاد عزیزی خادم را تایید کند، انصراف خود را از پذیرش ریاست کمیته فنی و توسعه عملی کند.

ذوالفقارنسب در آخرین مصاحبه خود نیز که با هفته نامه قدیمی «کیهان ورزشی» انجام داده بود به انتقاد از ارکان قضایی فدراسیون و شهاب عزیزی خادم ریاست این فدراسیون پرداخته بود تا نشان دهد از وضعیت موجود و حاکم بر فوتبال یاران رضایت ندارد.

شنیده‌های خبرنگار فوتبالی حاکی از این است انتخاب ذوالفقارنسب به عنوان رییس کمیته فنی و توسعه بدون هماهنگی نهایی با او انجام شده بود و به نوعی رییس فدراسیون قصد داشت او را در عمل انجام شده قرار دهد، هر چند او به نزدیکانش گفته است تا به امروز هیچ حکمی هم برای این پیشکسوت فوتبال یاران جهت تصدی این پست به او تحویل داده نشده، اعضای کمیته فنی و توسعه تعیین نشده و هنوز جا و مکان و اتفاق برای اعضای این کمیته مشخص نشده است.

7655