تخفیف ویژه استقلال از جذب ستاره ۵۵۰ هزار یورویی ازبکستان

تخفیف ویژه استقلال از جذب ستاره ۵۵۰ هزار یورویی ازبکستان

پایگاه خبری فوتبالی- ستاره ازبکستانی تیم لوکوموتیو تاشکند به زودی وارد ایران خواهد شد تا خط هافبک استقلال را تقویت کند، اگرچه گفته می‌شود قرارداد این بازیکن ۵۵۰ هزار یوروست اما آبی‌پوشان وی را با تخفیف قابل توجهی جذب خواهند کرد. 

به گزارش فوتبالی و به نقل از ایرنا، مرد شماره یک نیمکت آبی‌های پایتخت قصد دارد تا بازیکنی با شاخصه‌های بین‌المللی جذب کند که عصای دست او و تیمش در مسابقات لیگ برتر، لیگ قهرمانان آسیا و جام حذفی باشد.

عزیزبک آمانوف بازیکن ملی‌پوش ازبکستانی تیم لوکوموتیو تاشکند قرار است به زودی برای انجام تست‌های پزشکی وارد ایران شود.

باشگاه استقلال اعلام کرد به پیشنهاد فرهاد مجیدی «عزیزبک آمانوف» را به خدمت خواهند گرفت.

پست اصلی میلیچ هافبک چپ است اما او توانایی قابلیت بازی در پست‌های هجومی نظیر هافبک چپ، وینگر چپ و راست ، بازیساز و همچنین پست مهاجم نوک را داشته نیز دارد.

این بازیکن در فصلی که گذشت بازیکن لوکوموتیو تاشکند بود، در ۳۰ بازی به میدان رفت و ۱۱ گل به ثمر رساند.

پس از چند فصل حضور در تیم‌های پایه لوکوموتیو در فصل  ۲۰۱۷ به تیم بزرگسالان راه پیدا کرد.

او با تیم لوکوموتیو دو بار به مقام قهرمانی لیگ ازبکستان رسیده است.

عزیزبک آمانوف ۳ بازی ملی هم در کارنامه‌اش دارد، مهم‌ترین بازی ملی او مربوط می‌شود به بازی ازبکستان مقبل تیم ملی سوئد که این هافبک جوان فرصت حضور در ترکیب تیم ملی کشورش را پیدا کرد و نمایش خوبی را از خود به نمایش گذاشت.

عزیزبک آمانوف فردا در تست های پزشکی ایفمارک حاضر خواهد شد و در صورتی که اتفاق خاصی رخ ندهد به طور رسمی با آبی پوشان تهرانی قرارداد می بندد.

قیمت این بازیکن در سایت ترانسفر مارکت ۵۵۰ هزار یورو است اما گفته می‌شود استقلالی‌ها با تخفیف قابل توجهی این بازیکن را به خدمت خواهند گرفت.

قرارداد این بازیکن با استقلال به مدت دو فصل و نیم خواهد بود.

6641