هوادار یک - استقلال ۲/ سه امتیاز امیکرونی در کرج برای آبی ها/ گیتار ارسلان در دقیقه ۸۴ کوک شد

هوادار یک - استقلال ۲/ سه امتیاز امیکرونی در کرج برای آبی ها/ گیتار ارسلان در دقیقه ۸۴ کوک شد

پایگاه خبری فوتبالی- دیدار دو تیم استقلال و هوادار با برتری شاگردان مجیدی به پایان رسید.

به گزارش فوتبالی، تیم فوتبال استقلال از ساعت 17 امروز (جمعه) در بازی معوقه از هفته شانزدهم لیگ برتر فوتبال در ورزشگاه انقلاب کرج به مصاف هوادار رفت و با نتیجه 2 بر یک به برتری دست یافت.

این دیدار با شروع حملات آبی‌ها از جناح راست که وریا غفوری را با بازوبند کاپیتانی استقلال می‌دید همراه بود. شاگردان فرهاد مجیدی خیلی زود هم توانستند با استفاده از تجربه بازیکنان خود مالکیت توپ را در اختیار بگیرند. امین قاسمی نژاد روی خطای مدافع هوادار در دقیقه ۱۰ در محوطه جریمه حریف روی زمین افتاد تا داور در سوت خود بدمد و اعلام خطای پنالتی کند.

اعتراض بازیکنان هوادار نیز تأثیری نداشت تا رودی ژستد پشت توپ بایستد و آن را تبدیل به گل کند.

در ادامه شاگردان رضا عنایتی در اکثر دقایق بازی توپ را در اختیار داشتند و با سرعت در بازی قصد داشتند گل خورده را جبران کنند. حملات بازیکنان هوادار همچون استقلالی‌ها از جناحین طراحی شده بود تا روزی طلب و محمدی چندین بار دروازه حسینی را با خطر تهدید کنند.

واکنش‌های حسینی در چارچوب دروازه استقلال ادامه داشت تا اینکه محمد جواد محمدی توانست گل تساوی این تیم را با پاس عرضی عبدی در دقیقه ۳۹ به ثمر رسانده و بازی را به تساوی بکشاند.

در ادامه نیز ارسلان مطهری در دقیقه ۶۲ جای امین قاسمی نژاد را در خط حمله گرفت تا بتواند برای تیم خود گلزنی کند.

دقایق پایانی این دیدار با فشار میزبان همراه بود تا سیاوش یزدانی نیز ناچار به خطا و گرفتن کارت زرد دوم از داور مسابقه شود.

با احتساب این نتیجه شاگردان فرهاد مجیدی با این پیروزی 38 امتیاز شدند و در صدر جدول رده‌بندی باقی ماند. شاگردان رضا عنایتی نیز با 14 امتیاز در جایگاه دوازدهم قرار گرفت.

ترکیب هوادار

مهرداد بشاگردی، سیدمحمد ستاری، سیدمحمد حسینی، مهدی عبدی (صائب محبی، دقیقه ۵۳)، نیما انتظاری، سپهر روزی‌طلب، معین عباسیان (امیرحسین پورمحمد، دقیقه ۷۴)، داریوش شجاعیان (چهارمحالی، دقیقه: ۶۲)، حسین صادقی (پیمان میری، دقیقه ۷۴)، محمدجواد محمدی و بابا محمدی(بابک مرادی، دقیقه ۴۶)

ترکیب استقلال

سیدحسین حسینی، محمد دانشگر، سیاوش یزدانی، محمدحسین مرادمند، مهدی مهدی‌پور، زبیر نیک‌نفس، وریا غفوری، جعفر سلمانی (ابوالفضل جلالی، دقیقه: ۵۲)، امین قاسمی‌نژاد (ارسلان مطهری، دقیقه: ۶۳)، امیرحسین حسین‌زاده (علی صادقی، دقیقه: ۸۳) و رودی ژستد (آرمان رمضانی، دقیقه ۸۳)

کارت قرمز:

استقلال: سیاوش یزدانی(۸۸)

کارت زرد:

 هوادار: داریوش شجاعیان (9)، معین عباسیان (46)

استقلال: زبیر نیک نفس(14)، سیاوش یزدانی(۶۸)، سیاوش یزدانی(۸۸) کارت زرد دوم

شرح گل‌ها:

 هوادار صفر - استقلال یک (رودی ژستد: دقیقه 10) : در حالی که روی یک حرکت ترکیبی بین قاسمی نژاد و رودی ژستد، قاسمی نژاد در محوطه جریمه صاحب توپ شده بود، مدافع هوادار با بی احتیاطی موجب سرنگونی او شد که با تصمیم داور ضربه پنالتی اعلام شد که رودی ژستد با آرامش خاصی، ضربه را در خلاف جهت شیرجه بشاگردی به گل تبدیل کرد.

گل اول استقلال به هوادار

هوادار یک - استقلال یک ( محمدجواد محمدی: دقیقه 39): بعد از زدن چند کرنر و حملات پردامنه هوادار،ارسال زمینی و محکم سید محمد حسینی مدافع هوادار در درون محوطه را محمدجواد محمدی به خوبی قطع کرد تا بعد از گلزنی به پرسپولیس، این بار دروازه استقلال را هم باز کرده و کار را به تساوی بکشاند.

گل اول هوادار به استقلال

هوادار یک - استقلال 2(ارسلان مطهری: دقیقه 84): روی ارسال عالی مهدی پور از نقطه کرنر، امیرارسلان مطهری با پرشی تماشایی و ضربه سری محکم دروازه هوادار را باز کرد.

گل دوم استقلال به هوادار

دقایق حساس:

 دقیقه 14: سپهر روزی طلب روی ارسال خوب معین عباسیان، ضربه سر خطرناکی را به سمت دروازه زد که با واکنش خوب حسینی همراه شد.

دقیقه 24: بازهم روی حرکت خوب قاسمی نژاد، رودی ژستد در موقعیتی بسیار عالی پشت محوطه جریمه صاحب توپ شد که ضربه والی او با اختلاف اندکی از کنار تیرک دروازه به بیرون رفت.

دقیقه 35: روی ارسال خوب مهدی پور از نقطه کرنر، سیاوش یزدانی این فرصت را داشت که از روی خط شش قدم دروازه را باز کند که با تجمع مدافعین هوادار توپ برگشت پیدا کرد.

دقیقه 51: روی حرکت خوب وریا غفوری در گوشه محوطه جریمه فرصت خوبی نصیب استقلال شد که ضربه این بازیکن در میانه راه به امین قاسمی نژاد برخورد کرد و از کنار دروازه به بیرون رفت

دقیقه 69: روی ارسال صائب محبی به دهانه دروازه، جواد محمدی فرصت داشت گل دومش را به ثمر برساند که با ضربه ای در شرایط نامتعادل این بخت را از دست داد.

دقیقه 83: امیرحسین حسین زاده در موقعیتی تک به تک با مهرداد بشاگردی قرار گرفت که ضربه او را بشاگردی به زیبایی هرچه تمام تر به کرنر فرستاد.

خلاصه دیدار استقلال و هوادار

7474 / 4154