مصاحبه لواندوفسکی؛ از انتخاب بین توپ طلا و د بست تا صحبت درباره بنزما و هالند

مصاحبه لواندوفسکی؛ از انتخاب بین توپ طلا و د بست تا صحبت درباره بنزما و هالند

پایگاه خبری فوتبالی - مهاجم لهستانی باواریایی ها در خصوص مسائل مختلف با خبرنگاران رسانه ها به گفت و گو پرداخته است.

به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه های آلمانی، روبرت لواندوفسکی در مصاحبه با خبرنگاران رسانه ها در خصوص مسائل مختلفی صحبت کرده است.

روبرت لواندوفسکی در ادامه‌ی صحبت هایش، در مورد عدم توفیق اخیرش در کسب جایزه‌ی توپ طلا چنین گفت: "اخیرا به این دو جایزه فکر می کردم؛ بهترین بازیکن فیفا (د بست) و توپ طلا. به این نتیجه رسیده ام که جایزه‌ی فیفا اهمیت بیشتری دارد. در جایزه‌ی توپ طلا، فقط روزنامه نگاران رأی می دهند و در این مورد، هیچ تأیید واضحی وجود ندارد. در صورتی که حرفه ای‌ ها و ورزشکاران به برنده‌ی جایزه‌ی فیفا د بست رأی می‌ دهند؛ مانند کاپیتان ها و مربیان تیم ها. آن ها می‌ توانند عملکرد ما را به‌ طور واقع‌ بینانه و عینی ارزیابی کنند؛ زیرا می‌ دانند که هر مسابقه، هر رکورد و حتی هر مصدومیت چقدر برای ما هزینه دارد. شاید در رتبه بندی پرستیژ، توپ طلا بالاتر از جایزه‌ی فیفا باشد، اما این موضوع که برای دومین بار متوالی در رأی گیری مربیان و بازیکنان برنده‌ی جایزه‌ی بهترین بازیکن سال فیفا شدم، باعث افتخار من است زیرا می دانم که چگونه سال ها سخت کار کردم و برایش زحمت کشیدم."

شباهت پیشرفت لواندوفسکی به کریم بنزما، موضوع دیگری بود که مهاجم لهستانی در مورد آن صحبت کرد و گفت: "بله، کریم در سی سالگی است و هنوز در حال پیشرفت است. از او قدردانی می کنم. نمی دانم او چگونه تمرین می کند یا چه کار می کند؛ اما او نشان می دهد که در این سن، می توان یک مهاجم برتر بود و دائماً چیزهای جدیدی نشان داد."

اما موضوع دیگری که روبرت لواندوفسکی در مورد آن صحبت کرد، درباره‌ی این سؤال بود که آیا ارلینگ هالند می تواند جانشین او به عنوان بهترین گلزن جهان شود؟ لواندوفسکی به این پرسش، این گونه پاسخ داد: "او بازیکن متفاوتی نسبت به من است. او قوی، سریع و فیزیکی است و بازی او بر مبنای این ویژگی هاست؛ اما من خصوصیات متفاوتی دارم. به هر حال، ما نمی دانیم که او چگونه پیشرفت خواهد کرد و آینده چه خواهد شد."

9404