سه بازیکن برتر دنیا از نگاه ارلینگ هالند؛ خبری از رونالدو نبود

سه بازیکن برتر دنیا از نگاه ارلینگ هالند؛ خبری از رونالدو نبود

پایگاه خبری فوتبالی - کریم بنزما، روبرت لواندوفسکی و لیونل مسی، سه بازیکن برتر حال حاضر دنیای فوتبال از نظر ارلینگ هالند، ستاره نروژی بروسیا دورتموند هستند. 

به گزارش فوتبالی، چند هفته گذشته روبرت لواندوفسکی به عنوان مرد سال 2021 از نگاه فیفا انتخاب شد و برای دومین بار، جایزه The Best را به خانه برد. او در سال گذشته موفق شد 69 گل به ثمر برساند و رکورد تاریخی گرد مولر، با 43 گل در یک فصل را شکست. در اواخر ماه نوامبر، لیونل مسی موفق شد برای هفتمین بار، جایزه توپ طلا را برنده شود. او در تابستان گذشته، نقش مهمی در قهرمانی آرژانتین در کوپا آمریکا ایفا کرد و در سال 2021، 40 گل به ثمر رساند. کریم بنزما نیز سال بی نظیری را پشت سر گذاشت. او 30 گل برای رئال مادرید به ثمر رساند، اما در هفته‌های آخر، قافیه را به اتلتیکو مادرید در لالیگا باختند. ستاره فرانسوی در این فصل آمار 28 گل و 8 پاس گل را به نام خودش ثبت کرده است. 

هالند در گفت و گویی با اسکای اسپورتس گفت: "3 بازیکن برتر 2021؟ سوال خوبی است. باید بگویم لواندوفسکی شماره 1 است. سپس کریم بنزما و لیونل مسی جایگاه‌های دوم و سوم را در اختیار می‌گیرند. هر دو نفر سال خیلی خوبی را پشت سر گذاشتند."

4416