سود کلان بارسلونا از مصدومیت مدافع فرانسوی پس از تمدید قراردادش!

سود کلان بارسلونا از مصدومیت مدافع فرانسوی پس از تمدید قراردادش!

پایگاه خبری فوتبالی - طبق گزارشات منتشر شده در رسانه های اسپانیایی و اطلاعات منابع کاتالونیایی، به نظر می رسد که مقامات آبی و اناری پوشان شهر بندری بارسلون به لطف وجود برخی بندهای خاص در قرارداد جدید پس از تمدید با مدافع فرانسوی و سپس آسیب دیدگی او، صاحب سود هنگفتی گشته اند. 

به گزارش فوتبالی و به نقل از نشریه‌ی اسپورت کاتالونیا، مطابق با قرارداد جدید ساموئل اومتیتی، مدافع تیم ملی فوتبال فرانسه با مدیران باشگاه بارسلونای اسپانیا، قسمت بزرگی از مبالغ مربوط به حقوق و دستمزد این بازیکن ملی پوش فرانسوی به تعداد بازی های انجام داده شده‌ی این مدافع در ترکیب آبی و اناری پوشان بندر بارسلون در هر فصل از رقابت های لالیگای اسپانیا بستگی خواهد داشت.

این موضوع، به این معنا و مفهوم خواهد بود که ساموئل اومتیتی هر چه بیشتر در ترکیب تیم کاتالان ها حضور یابد و بازی کند، مبالغ حقوق و دستمزد این مدافع فرانسوی نیز متقابلاً بیشتر می شود. مدافع ملی پوش فرانسوی هنگام تمدید قرارداد و امضای قرارداد جدید با بارسلونایی ها این شرایط را پذیرفت چرا که خود را به عنوان یک بازیکن شروع کننده و فیکس آماده می دید و معتقد بود که می تواند در تمام مسابقات در طول فصل، به تیم کاتالانی کمک کند.

با این اوصاف، ساموئل اومتیتی هم اکنون با مصدومیت شدیدی مواجه گشته است که ممکن است حداقل سه ماه از رقابت های فصل جاری را از دست بدهد و غایب باشد.

مدافع میانی ملی پوش فرانسوی‌ باید در ماه آوریل به میادین مسابقات بازگردد. با این تفاصیل، حتی اگر در آن زمان نیز در ترکیب اصلی شاگردان ژاوی هرناندز در تیم بارسلونا قرار هم بگیرد و بازی کند، باز هم رقابت های زیادی برای انجام دادن و حضور این بازیکن باقی نخواهد ماند و در فصل تابستان آینده، انتظار می رود که این بازیکن بیست و هشت ساله‌ی فرانسوی باشگاه کاتالانی را ترک کند. اگر چنین اتفاقی رخ بدهد، مدیریت باشگاه بارسلونا مبلغی معادل رقم چهارده میلیون یورو در دستمزد این بازیکن ملی پوش فرانسوی صرفه جویی و پس انداز خواهد کرد.

ساموئل اومتیتی فرانسوی در رقابت های این فصل فقط یک بازی برای تیمش انجام داده است.

9404