واکنش ستاره آلمانی مونیخی‌ها به بازی کردنش به‌عنوان جانشین توماس مولر

واکنش ستاره آلمانی مونیخی‌ها به بازی کردنش به‌عنوان جانشین توماس مولر

پایگاه خبری فوتبالی - ستاره‌ی آینده دار باواریایی ها می گوید که حضور در کنار بازیکنان با تجربه، انگیزه او را مضاعف کرده است.

به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه های آلمانی، جمال موسیالا پس از اولین بازیش در بایرن مونیخ پله های ترقی را به سرعت طی کرده و اکنون یکی از آینده دارترین بازیکنان دنیا محسوب می شود.

این بازیکن با تمجید از سطح حرفه ای گری هم تیمی هایش، مدعی شد که حضور در کنار چنین بازیکنانی به پیشرفت او کمک شایانی کرده است و می گوید: "در دوران کودکی همیشه می خواستم برنده شوم و این موضوع به فوتبال حرفه ای من نیز منتقل شده است. شما این نگرش را از بهترین های بایرن مونیخ یاد می گیرید. مانوئل 35 ساله است، به زودی 36 ساله می شود، اما هیچ نشانه ای از خستگی نشان نمی دهد. من فکر می کنم که او هنوز می تواند پنج سال دیگر بازی کند. هیچ کس در فوتبال به اندازه‌ی مولر صحبت نمی کند. من هرگز با کسی مثل او بازی نکرده ام. توماس یک فوتبالیست استثنایی و یک انسان منحصر به فرد است. دیدن سطح حرفه ای گری لواندوفسکی بسیار خوب و موثر است. او سی و سه سال دارد و در بهترین حالت آمادگی بدنیش قرار دارد. داشتن چنین الگویی در تیم به من انگیزه می دهد. می‌ توانید ببینید که چگونه حرفه‌ ای بودن او باعث پیشرفتش شد."

جمال موسیالا همچنین به طور ویژه با تمجید از مولر گفت: "او در زمین به هم تیمی هایش کمک زیادی می کند. جانشین او بودن؟ توماس مانند مانوئل هنوز می تواند در این سطح بازی کند. هیچ کس نمی تواند شبیه او باشد. ولی اگر من در پست او بازی کنم، سبک جدیدی به ارمغان می‌ آورم؛ سبک خودم."

9404