فرانک لمپارد به‌دنبال حضور هم‌بازی سابقش در کادر فنی اورتون

فرانک لمپارد به‌دنبال حضور هم‌بازی سابقش در کادر فنی اورتون

پایگاه خبری فوتبالی- سرمربی جدید اورتون، فرانک لمپارد، از اشلی کول درخواست کرده است که به کادر فنی او در اورتون اضافه شود.

به گزارش فوتبالی، اشلی کول در حال حاضر، به طور همزمان در آکادمی باشگاه چلسی و در تیم ملی زیر 21 سال انگلستان مشغول به کار است. بحث‌هایی درباره حضور وی در گودیسون پارک صورت گرفته‌است و پیش‌بینی می‌شود در روزهای آینده تصمیم نهایی اشلی کول مشخص شود.

به نقل از اسکای، لمپارد هم‌بازی سابق خود را برای حضور در کادرفنی اورتون دعوت کرده است. این زوج سابق در تیم چلسی و تیم‌ملی انگلستان، در 8 فصل حضور مشترک در چلسی، قهرمانی در لیگ برتر، لیگ‌قهرمانان‌اروپا، جام حذفی و جام اتحادیه را با هم تجربه کرده اند، احتمال دارد در گودیسون پارک و روی نیمکت اورتون مجددا به هم ملحق شوند.

لمپارد پیش از این جو ادوارد را از چلسی، به عنوان دستیار خود به اورتون آورد. پُل کلمنت، سرمربی سابق دربی‌کانتی، ریدینگ و سوانزی، نیز به عنوان مربی به کادر لمپارد اضافه شدند. کریس جونز، که در دربی‌کانتی نیز همراه لمپارد بود، در اورتون این مربی انگلیسی را همراهی می‌کند.

از نفرات کادر فنی قبل نیز فرانک لمپارد، دانکن فرگوسن و آلن کِلی را حفظ کرده است. فرگوسن، که رقیب لمپارد برای انتخاب به عنوان سرمربی اورتون نیز بود، بعد از بنیتز مربی موقت تافی‌ها بود. کِلی نیز به‌عنوان مربی دروازه‌بان‌ها در مرسی‌ساید ماندگار شد.

9719