کدام شماره‌های بارسلونا برای اوبامیانگ و ترائوره آزاد است؟

کدام شماره‌های بارسلونا برای اوبامیانگ و ترائوره آزاد است؟

پایگاه خبری فوتبالی - آداما ترائوره مهاجم ولورهمپتون به صورت قرضی تا پایان فصل راهی بارسلونا شد تا به یکی از خریدهای زمستانی تیم کاتالان تبدیل شود.

به گزارش فوتبالی، بارسلونا توانست که نام ترائوره را با رعایت سقف دستمزد در لیست لالیگا ثبت کند. در حال حاضر سایت لالیگا شماره وی را تعیین نکرده است اما شماره های 11 و 25 فعلا تنها شماره های خالی هستند. فعلا سایت  لالیگا شماره 19 را برای فران تورس در نظر گرفته هر چند که تا زمانی که این بازیکن اولین بازی لالیگایی خود را انجام نداده باشد، می تواند شماره اش را عوض کند که گفته می شود که شماره 11 به او می رسد. البته بارسلونا باید تکلیف پیر امریک اوبامیانگ مهاجم گابونی را هم مشخص کند. اوبامیانگ منتظر است تا کاغذبازیهای اداری در ساعات پایانی نقل و انتقالات زمستانی به سرانجام برسند و بتواند قراردادش را با بارسا به امضا برساند. البته جدایی دمبله نیز می تواند شماره هفت را خالی کند.

در حال حاضر به نظر می رسد که به نتیجه رساندن خرید اوبامیانگ آسان نیست. مدیران بارسا همچنان امیدوارند که بتوانند دمبله را در ساعات آینده به فروش برسانند اما اگر موفق به این کار نشوند، مهاجم گابونی باید بپذیرد که حداقل دستمزد ممکن را دریافت کند. 

مشکل دیگر بارسا این است که بر اساس قانون آنها برای حضور در لیگ اروپا فقط می توانند سه تغییر در لیستشان داشته باشند و بدین ترتیب در صورت نهایی شدن جذب مهاجم گابونی، ژاوی باید یکی از چهار خرید زمستانی را از لیست تیمش در لیگ اروپا خط بزند و فقط در لالیگا از او استفاده کند. آداما ترائوره، فران تورس و دنی آلوز سه بازیکن دیگری هستند که تا کنون خریدشان نهایی شده است.

4125