سوژه شدن خودروهای دو مهاجم بارسلونا: از فراری تا تویوتا

سوژه شدن خودروهای دو مهاجم بارسلونا: از فراری تا تویوتا

پایگاه خبری فوتبالی - بارسلونا در زمستان برای تقویت ترکیبش برنامه ریزی گسترده ای داشت. در حقیقت آداما ترائوره از ولورهمپتون قرضی به بارسا ملحق شد تا به تیم سابقش بارسلونا برگردد در حالی که پیر امریک اوبامیانگ در آخرین لحظات نقل و انتقالات زمستانی، انتقالش از آرسنال به نیوکمپ را نهایی کرد.

به گزارش فوتبالی، ترائوره و اوبامیانگ هر دو مهاجمانی سرعتی هستند که برای تقویت خط حمله ژاوی به بارسلونا آمده اند اما در ساعات اخیر تفاوت سلیقه این دو در زمینه خودروهایشان به شدت وایرال شده است.

در حقیقت اوبامیانگ با یک خودروی فراری 488 به ارزش 400 هزار یورو به تمرین بارسلونا آمد. مهاجم گابونی که به شدت به خودروهای گرانقیمت علاقمند است، در بهار سال گذشته این خودروی گرانقیمت را خریده است و حالا با همین خودرو به تمرینات بارسا می آید. این در حالیست که به نظر می رسد که آداما به مراتب نسبت به او ساده زیست تر است. در حقیقت مهاجم تیم ملی اسپانیا در حالی به تمرین بارسا آمد که خودروی تویوتا مدل 2015 یعنی مدل هفت سال پیش را در اختیار داشت. پارادوکس جالب میان خودروهای این دو بازیکن در شبکه های اجتماعی به شدت وایرال شده است. قطعا آداما هم از نظر مالی مشکلی برای خرید خودروهای گرانقیمت ندارد اما به نظر می رسد که این مهاجم چندان در بند مادیات نیست!

4125