توقف یک بازی در انگلیس به علت توهین به بازیکن غول‌پیکر

توقف یک بازی در انگلیس به علت توهین به بازیکن غول‌پیکر

پایگاه خبری فوتبالی - بازی ویکام واندررز مقابل دونز در روز شنبه در لیگ دسته سه انگلیس متوقف شد  چرا که هواداران تیم میزبان توهین هایی به آدبایو آکینفنوا بازیکن غول پیکر تیم میزبان داشتند.

به گزارش فوتبالی، آکینفنوا که در تیم میزبان یعنی ویکام توپ می زد، به عنوان بازیکن ذخیره در حال گرم کردن خودش بود. دونز نیز به عنوان مهمان به ورزشگاه آدامز پارک در لیگ دسته سه رفته بود.

توهین هواداران تیم مهمان به آکینفنوا باعث شد تا گرت آینسورث سرمربی تیم ویکام عصبانی شود و بعد از آن در پیامی از طریق بلندگوی ورزشگاه هواداران خواسته شد تا از توهین خودداری کنند اما در زمانی که هواداران به این اطلاعیه توجهی نکردند و به توهین به مهاجم 39 ساله ادامه دادند، سرمربی ویکام با داور بازی صحبت کرد و خواستار توقف بازی شد.

آکینفنوا واکنش خشم آلودی نسبت به هواداران تیم مهمان داشت و بازی دقایقی متوقف شد تا مسئولان برگزاری بازی شرایط را تحت کنترل بگیرند. آکینفنوا زمانی در تیم ویمبلدون توپ می زد و به خاطر نقش خود در صعود این تیم در سال 2016 به لیگ دسته سه انگلیس به شهرت رسیده بود. این مهاجم فیزیک بدنی بسیار تنومندی دارد و همین مسئله باعث شهرتش شده است. او در حال حاضر در سن 39 سالگی همچنان به فوتبال بازی کردن ادامه می دهد هر چند که اغلب نیمکت نشین است.


4125