مهاجم تیم ملی ایتالیا، همچنان در انتظار پیشنهاد میلان

مهاجم تیم ملی ایتالیا، همچنان در انتظار پیشنهاد میلان

پایگاه خبری فوتبالی- آندره‌آ بلوتی پیشنهادهای اخیری که از الاهلی و نیوکاسل داشته است را رد کرده و منتظر امضای قرارداد با میلان است.

به گزارش فوتبالی، مهاجم ملی‌پوش ایتالیایی که در پایان فصل قراردادش با تورینو به پایان خواهد رسید، به عنوان یک بازیکن مشتریان زیادی برای پیوستن در تابستان آزاد دارد.

به نقل از کالچومرکاتو، دو پیشنهاد گران‌قیمتی که که اخیرا از عربستان و انگلستان داشته را رد کرده است. هر دو باشگاه الاهلی و نیوکاسل، حاضر به پرداخت سالیانه 7الی8 میلیون یورو دستمزد به این مهاجم 28 ساله بودند. الاهلی جده در میانه جدول لیگ عربستان و نیوکاسل‌یونایتد در لیگ برتر انگلستان در منطقه سقوط قرار دارند.

بلوتی بیشتر از هر گزینه دیگری، علاقه دارد به میلان برود. هافبک ملی‌پوش تورینو به دلیل اینکه در پایان فصل قراردادش با این باشگاه به پایان می‌رسد، می‌تواند آزاده با باشگاه‌های مورد نظرش وارد مذاکره شود. بلوتی از هفته آینده می‌تواند با روسونری پیش‌قرارداد امضا کند.

اولین مانع مقابل این انتقال، زلاتان ابراهیموویچ است. میلان اول از همه باید تصمیم بگیرد که درباره این مهاجم 40 ساله سوئدی چه موضعی داشته باشد. زلاتان نیز قراردادش در پایان فصل به اتمام می‌رسد و قرار است در ماه مارس در این باره با پائولو مالدینی ملاقات کند.

9719