واکنش سرمربی ایتالیا به انتقال ستاره میلان به نیوکاسل

واکنش سرمربی ایتالیا به انتقال ستاره میلان به نیوکاسل

پایگاه خبری فوتبالی - روبرتو مانچینی سرمربی تیم ملی ایتالیا می گوید که انتقال ساندرو تونالی به لیگ برتر انگلیس به سود این ستاره جوان خواهد بود، اما اصلاً به نفع سری آ نیست. 

به گزارش فوتبالی، ساندرو تونالی با 70 میلیون یورو از میلان به نیوکاسل می پیوندد و به گران ترین فروش تاریخ روسونری ها تبدیل می شود. نیوکاسل با سرمایه گذاری عربستانی ها توانسته به یکی از باشگاه های قدرتمند فوتبال اروپا تبدیل شود و پس از سالها در لیگ قهرمانان اروپا حضور خواهد داشت. آنها می خواهند که در بازگشت به لیگ قهرمانان، نمایش خوبی از خود داشته باشند که در این میان تونالی یکی از اولین بمب های تابستانی آنها خواهد بود چرا که خریدهای بزرگ دیگری هم قطعا توسط سرمایه گذاران عربستانی این تیم در راه خواهد بود.

به نقل از فوتبال ایتالیا، مانچینین درباره این انتقال گفت: "این انتقال کاملاً به نفع ساندرو است، اما از سوی دیگر ممکن است باعث پشیمانی شود. اگر یک بازیکن جوان و باکیفیت مثل تونالی، سری آ را ترک کند، به این معناست که مشکلات زیادی در این لیگ وجود دارد. از نظر فنی اما، بازی در لیگ برتر انگلیس به سود تونالی خواهد بود و من مطمئنم که او از پس این چالش برخواهد آمد."

4416