آغاز مذاکرات میلانی‌ها برای جذب رایگان ملی‌پوش 27 ساله تورینو

آغاز مذاکرات میلانی‌ها برای جذب رایگان ملی‌پوش 27 ساله تورینو

پایگاه خبری فوتبالی - مدیریت باشگاه آث میلان ایتالیا به منظور تقویت قدرت و حفظ تعادل تیمی خود، علاقمند به جذب مهاجم ملی پوش تیم تورینو است و اقدامات اولیه برای این پروژه و انجام مذاکرات ابتدایی با نزدیکان و نمایندگان این بازیکن ایتالیایی را آغاز نموده است.

به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه ایتالیایی توتو مرکاتو وب، آینده آندره آ بلوتی، مهاجم ملی پوش آتزوری در باشگاه تورینو هرگز به این اندازه مبهم و نا مشخص نبوده است زیرا که قرارداد کنونی این مهاجم ایتالیایی با تورینی ها در ژوئن سال 2022 به پایان می رسد و تا کنون هیچ گونه علامت و نشانه ای از تمدید قرارداد یا حتی علاقه بازیکن با باشگاه تورینو وجود ندارد.

آندره آ بلوتی از فصل تابستان سال 2017 همواره در هر بازار نقل و انتقالات تابستانی به باشگاه میلان در حال لینک و مرتبط شدن است و حالا آخرین گزارشات منابع ایتالیایی، حکایت از آن دارد که نخستین جلسه انجام مذاکرات بین مدیریت باشگاه میلانی با نمایندگان بازیکن ملی پوش تورینو برگزار شده است و به نظر می رسد بازیکن خط حمله تورینو قصد دارد به دلایل مختلف و بعد از سال ها، در پایان فصل جاری با باشگاه تورینو خداحافظی و از آن جدا شود.

مقامات باشگاه میلان با بالاتر رفتن سن زلاتان ابراهیموویچ، اقدام به جذب اولیویه ژیرو از چلسی نمودند ولی این بازیکن هم سن و سال نسبتا زیادی دارد و نمی تواند در درازمدت برای روسونری مفید واقع شود. از همین رو، مدیریت میلان به منظور آینده سازی برای تیمشان، در صدد به خدمت گرفتن مهاجم ملی پوش تورینو برآمده اند.

9404