اسکوچیچ و معمای شماره یک تیم ملی

اسکوچیچ و معمای شماره یک تیم ملی

پایگاه خبری فوتبالی- دروازه‌بان تیم ملی در بازی فردا مقابل عراق چه کسی خواهد بود؟

به گزارش فوتبالی، تا قبل از بازی برگشت تیم ملی مقابل لبنان، علیرضا بیرانوند تحت هر شرایطی انتخاب اول دراگان اسکوچیچ برای قرار گرفتن درون دروازه تیم ملی بود منتهی اتفاقاتی که در آن بازی رخ داد و اصرار علی بیرو روی ارائه بازی ریسکی باعث شد که اسکوچیچ جلوی سوریه از امیر عابدزاده به عنوان دروازه‌بان تیمش استفاده کند.

حالا و در آستانه بازی با عراق، هنوز معلوم نیست که اسکوچیچ چه برنامه‌ای برای شماره یک تیمش دارد. اگر قرار باشد که شرایط بیرانوند و عابدزاده در چند وقت اخیر ملاک بازی کردن آنها در ترکیب تیم ملی باشد، بدون شک عابدزاده باید درون دروازه قرار بگیرد چرا که او نه تنها گلر ثابت پونفرادینا محسوب می‌شود بلکه عملکرد بسیار خوبی در این تیم داشته و در بازی آخر تیمش هم نمایش فوق‌العاده‌ای داشت.

بر خلاف عابدزاده، بیرانوند در چند بازی آخر بواویشتا نیمکت‌نشین بوده و شرایط چندان خوبی را در این تیم تجربه نکرده و حالا باید منتظر ماند و دید که اسکوچیچ چه تصمیمی برای بازی فردا خواهد گرفت.

آیا او آمادگی عابدزاده را به بیرانوند ترجیح خواهد داد یا تجربه بیشتر بیرانوند در قیاس با رقیبش، او را به ترکیب تیم ملی برمی‌گرداند؟

1984