دغدغه جذاب اسکوچیچ؛ صاحب پیراهن شماره یک کیست؟

دغدغه جذاب اسکوچیچ؛ صاحب پیراهن شماره یک کیست؟

پایگاه خبری فوتبالی- یکی از نگرانی‌های جذاب سرمربی تیم ملی، انتخاب شماره یک تیمش برای بازی با سوریه خواهد بود.

به گزارش فوتبالی، روی کاغذ، علیرضا بیرانوند انتخاب اصلی دراگان اسکوچیچ برای بازی در ترکیب تیمش است و فصل گذشته و در روزهایی که علی بیرو شرایط خوبی در آنتورپ نداشت، اسکوچیچ وظیفه حفاظت از دروازه تیمش را به او سپرد تا نشان دهد که اعتقاد ویژه‌ای به گلر شماره یک تیمش دارد.

طرفداران بیرانوند عقیده دارند او به لحاظ فیزیکی و همچنین تجربه، کاملا سرتر از اصلی‌ترین رقیبش یعنی امیر عابدزاده است منتهی بازی نکردن بیرانوند در چند وقت اخیر مساله‌ای نیست که بتوان به سادگی از کنارش عبور کرد. اگر بازیهای تیم ملی در دور برگشت مرحله دوم انتخابی جام جهانی را فاکتور بگیریم، آخرین باری که بیرانوند در یک مسابقه رسمی به میدان رفته، به هفته بیست و هفتم فصل گذشته لیگ بلژیک و بازی آنتورپ مقابل سنت ترویدن برمی‌گردد. دیداری که سوم اسفند سال گذشته برگزار شد و بیرانوند از آن به بعد فرصت بازی در رده باشگاهی پیدا نکرده است.

این موضوع در کنار آمادگی قابل توجه امیر عابدزاده و نمایش خوب او در ترکیب پونفرادینا باعث شده تا از دید طرفداران امیر، او گزینه بهتری به نسبت بیرانوند برای قرار گرفتن درون دروازه تیم ملی باشد و حالا باید دید نهایتا اسکوچیچ چه تصمیمی برای شماره یک تیمش خواهد گرفت.

1984