چالش بزرگ بایرن‌مونیخ در مسیر جذب مدافع هلندی یوونتوس

چالش بزرگ بایرن‌مونیخ در مسیر جذب مدافع هلندی یوونتوس

پایگاه خبری فوتبالی - باواریایی ها پس از سه سال، بار دیگر این فرصت را دارند تا مدافع هلندی را به مونیخ بیاورند.

به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه های ایتالیایی، به نظر می رسد که ماتیاس دلیخت، ستاره‌ی خط دفاعی یوونتوس در واپسین ماه های حضورش در فوتبال ایتالیا به سر می برد و بانوی پیر در تابستان مشکلی با خروج این بازیکن هلندی از تورین نخواهد داشت.

ماتیاس دلیخت در سال 2019 میلادی در تیم آژاکس آمستردام هلند چهره شد و بایرن مونیخ یکی از جدی ترین تیم های خواهان این مدافع مستعد هلندی بود. مینو رایولا، ایجنت و مدیر برنامه های این بازیکن ملی پوش نیز پیش تر تأیید کرده بود که راه پیوستن موکلش به بایرن مونیخ تقریباً طی شده بود اما در لحظه‌ی آخر همه چیز عوض شد.

طبق گزارش روزنامه های ایتالیایی، مهم ترین مانع بر سر راه جذب ماتیاس دلیخت توسط بایرن مونیخ مبلغی است که احتمالاً مدیران یوونتوس برای بازیکن هلندی تیم خود در نظر خواهند گرفت. بانوی پیر به کمتر از هفتاد میلیون یورو برای فروش ستاره‌ی هلندی اش راضی نخواهد شد.

حسن صالح حمیدزیچ، مدیر ورزشی بایرن مونیخ نیز علاقه‌ی زیادی به سبک بازی ماتیاس دلیخت دارد و این بازیکن بار دیگر برای خرید در دسترس مونیخی ها خواهد بود.

با این اوصاف، با توجه به وضعیت اقتصادی باشگاه باواریایی و نیز تمدید قرارداد چند ستاره‌ی این تیم که با افزایش دستمزد آن ها نیز همراه بوده است، بایرن مونیخ کار سختی برای پراخت مبلغ مورد نظر سران یوونتوس دارد.

در پست ماتیاس دلیخت، باواریایی ها دنیس زکریا را نیز در رادار خود دارند که جذب این بازیکن سوئیسی بر خلاف همتای هلندی اش، هیچ هزینه ای در تابستان نخواهد داشت.

9404