اعتراض شدید استقلال به تاریخ بازی با هوادار

اعتراض شدید استقلال به تاریخ بازی با هوادار

پایگاه خبری فوتبالی- باشگاه استقلال با ارسال نامه ای به سازمان لیگ نسبت به برگزاری دیدار برابر هوادار در تاریخ 6 بهمن به شدت اعتراض کرده است.

به گزارش فوتبالی و به نقل از ورزش سه، در حالیکه باشگاه استقلال همچنان درگیر افراد مبتلا به ویروس کروناست و حتی امروز سبحان خاقانی نیز به لیست کرونایی های این تیم نیز اضافه شد، اما سازمان لیگ تصمیم گرفت که دیدار این تیم برابر هوادار را با 4 روز تأخیر و در تاریخ 6 بهمن برگزار کند.

 این در حالی بود که سازمان لیگ ابتدا تاریخ 5 بهمن را برای برگزاری این دیدار انتخاب کرد و پس از گذشت دقایقی، تصمیم گرفت بازی استقلال و هوادار در 6 بهمن به انجام برسد.

 حتی اعلام تاریخ جدید برگزاری این دیدار نیز باعث رضایت استقلال نشده و آبی پوشان با ارسال نامه ای به سازمان لیگ نسبت به برگزاری دیدار تیمشان در این تاریخ معترض هستند.

استقلالی ها اعتقاد دارند که به احتمال فراوان تا پیش از تاریخ 6 بهمن همچنان تست کرونای تعداد زیادی از بازیکنان تیم مثبت می ماند ضمن اینکه این تیم فرصت کافی برای ریکاوری و بازگشت دوباره بازیکنان به تمرینات و قرار گرفتن آنها در شرایط مسابقه را ندارد.

 آبی ها اعتقاد دارند که با توجه به ابتلای 18 بازیکن این تیم به کرونا، مشخص نیست چه زمانی تست مجدد آنها منفی شود و حتی در صورت منفی شدن تست برخی از بازیکنان، عملا این تیم باید بدون تعدادی زیادی از مهره های اصلی خود آن هم بدون برگزاری تمرین به مصاف حریف برود.

 جدا از این مسئله، تیم ملی فوتبال ایران بایدد در تاریخ 7 بهمن به مصاف امارات برود و تعدادی از بازیکنان این تیم از جمله سیاوش یزدانی، حسین مرادمند، مهدی مهدی پور، جعفر سلمانی و... جزو مدعیان دعوت به تیم ملی هستند و عملا برگزاری دیدار آبی ها 24 ساعت پیش از دیدار ایران و امارات امری عجیب و غیرمنتظره است چرا که حتی اگر تست کرونای ملی پوشان این تیم منفی شود، آنها باید در اردوی تیم ملی حاضر شوند.

 با توجه به اینکه وضعیت سلامتی تعدادی از بازیکنان استقلال در شرایط مطلوبی نبوده، بازگشت دوباره و سریع آنها به تمرینات می تواند باعث آسیب دیدگی های جدید در آنها شود و از این رو استقلالی ها با اعتراض شدید نسبت به تاریخ جدید اعلام شده، درخواست برگزاری این بازی پس از اردوی تیم ملی در مسابقات مقدماتی جام جهانی را دارند.

 باید دید واکنش سازمان لیگ به اعتراض شدید آبی پوشان به برگزاری دیدار استقلال و هوادار در فاصله 24 ساعت پیش از بازی ایران و امارات چه خواهد بود و اینکه آیا سازمان لیگ از منفی شدن تست کرونای بازیکنان این تیم تا تاریخ 6 بهمن اطمینان دارد یا خیر.

۴۱۵۴