ابهام روز؛ برگزاری بازی هوادار و استقلال

ابهام روز؛ برگزاری بازی هوادار و استقلال

پایگاه خبری فوتبالی- هنوز تکلیف بازی این هفته هوادار و استقلال مشخص نشده است.

به گزارش فوتبالی، ویروس کرونا این روزها اعضای زیادی از تیم استقلال را درگیر کرده و نه تنها باعث لغو بازی این تیم مقابل پیکان در جام حذفی شد بلکه بعد از یکی دو بار تعویق زمان بازی این تیم مقابل هوادار در لیگ برتر، هنوز قطعی نشده که بازی چهارشنبه دو تیم برگزار خواهد شد یا نه.

طبق قانون اگر سه بازیکن از تیمی به اردوی تیم ملی شوند بازی آن تیم به تعویق می‌افتد اما اسکوچیچ فقط سیاوش یزدانی را که نتیجه تست کرونایش منفی شده، به اردوی تیم ملی دعوت کرده و نام عارف آقاسی و زبیر نیک‌نفس را در لیست انتظار قرار داده است .

از طرف دیگر مهدی مهدی‌پور و امیرحسین حسین‌زاده دو بازیکن تاثیر گذار استقلال در لیگ بیست و یکم هم به خاطر کرونا، در این مقطع شانسی برای حضور در تیم ملی پیدا نکردند.

با اینکه گفته می‌شد در صورت دعوت از بازیکنان استقلال به تیم ملی، احتمال لغو بازی این تیم مقابل هوادار وجود دارد اما با توجه به آنکه فقط یک بازیکن از این تیم در لیست قطعی تیم ملی قرار دارد، بازی هوادار و استقلال در موعد مقرر برگزار خواهد شد.

در چنین شرایطی، سهیل مهدی مسئول کمیته برگزاری مسابقات سازمان لیگ گفته که تیم پزشکی مرتبط با سازمان لیگ اعلام خواهد کرد که امکان برگزاری این بازی وجود دارد یا نه. این وسط مربی بدنساز استقلال هم اعلام کرده که بازیکنان تیمش، فعلا شرایط خوبی ندارند و نباید در این شرایط، به مصاف هوادار بروند.

9697