عکس؛ رونالدو کنار پسرش پس از دریافت جایزه ویژه فیفا

عکس؛ رونالدو کنار پسرش پس از دریافت جایزه ویژه فیفا

پایگاه خبری فوتبالی - اهدای جایزه ویژه فیفا به رونالدو به عنوان بهترین گلزن تاریخ بازیهای ملی یکی از سورپرایزهای مراسم بهترین های 2021 بود.

به گزارش فوتبالی، خیلی ها انتظار نداشتند که رونالدو را در مراسم فیفا ببینند چرا که ستاره پرتغالی سال موفقی را در یوونتوس، منچستریونایتد و تیم ملی پرتغال نداشته و هر چند که از نظر آمار فردی عملکرد بدی نداشته اما از نظر عملکرد تیمی سال 2021 برایش جالب نبود. به همین خاطر زمانی که رونالدو ساعاتی پیش از مراسم فیفا تصویری از خودش، نامزدش جورجینا و پسر بزرگش جونیور در هواپیما منتشر کرد، خیلی ها فکر نمی کردند که رونالدو قرار است که به مراسم بهترین های فیفا برود، مراسمی که همچون سال گذشته به خاطر شیوع کرونا به صورت مجازی برگزار شد و خبری از حضور تماشاگران نبود و حتی  برندگان به صورت مجازی اعلام شدند.

بعد از اعلام اهدای جایزه بهترین بازیکن مرد سال 2021 به لواندوفسکی، نوبت تجلیل از رونالدو به عنوان برترین گلزن تاریخ بازیهای ملی بود چرا که ستاره پرتغالی توانست از علی دایی به عنوان بهترین گلزن تاریخ بازیهای ملی عبور کند و به تنهایی این رکورد را در اختیار بگیرد. رونالدو در پایان مراسم تصویری از خودش در کنار پسرش جونیور منتشر کرده است. جونیور هم مثل پدرش فوتبال بازی می کند و در آکادمی منچستریونایتد عضویت دارد.

4125