دیویس و عارضه میوکاردیت پس از کرونا/ مونیخی‌ها خرید زمستانی خواهند داشت؟

دیویس و عارضه میوکاردیت پس از کرونا/ مونیخی‌ها خرید زمستانی خواهند داشت؟

پایگاه خبری فوتبالی - آلفونسو دیویس که در تعطیلات دچار کرونا شده بود، به دلیل آن چه التهاب عضلات قلب خوانده می شود برای مدت بیشتری از شرایط بازی دور خواهد ماند.

به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه های آلمانی، بایرن مونیخ برابر مونشن گلادباخ با موجی از بازیکنان کرونایی روبرو شد که البته تمامی آن ها دوره نقاهت خود را بدون مشکل سپری کردند. مانوئل نویر، لروی سانه، عمر ریچاردز و دایوت اوپامکانو به تیم بازگشتند ولی آلفونسو دیویس، مدافع ملی پوش کانادایی باواریایی ها زمان بیشتری را برای بهبودی نیاز دارد. از این رو برابر اف سی کلن غایب بود و حتی برای بازی های بیشتری هم در اختیار بایرن مونیخ نخواهد بود. ناگلزمان در این مورد می گوید: "با معاینه پزشکی مشخص شد که دیویس علائم میوکاردیت خفیف دارد. او چند هفته‌ی آینده در دسترس نخواهد بود. البته میوکاردیت خفیف است ولی علائم آن وجود دارد. در هر حال، ما زمان زیادی روی او نمی توانیم حساب کنیم."

اما بایرن مونیخ کومان و گورتسکا را هم به دلیل مصدومیت در اختیار ندارد و تاریخ دقیقی برای بازگشت آن ها مشخص نشده است. از این رو و با توجه به خارج شدن دیویس از لیست تیم، زمزمه هایی از احتمال انجام خرید زمستانی بایرن مونیخ به گوش می رسد. صالح حمیدزیچ پیش از دیدار با ولفسبورگ، انجام خرید زمستانی را رد کرده بود و ترکیب بایرن مونیخ را خوب و بدون نیاز به تقویت توصیف کرده بود؛ ولی امروز این نگاه در بایرن مونیخ تغییر کرده است. ناگلزمان در مورد خرید زمستانی می گوید: "من همیشه به نقل و انتقالات فکر می کنم چون این بخشی از کار من است. این به پنجره‌ی ژانویه نیز مربوط می شود. من طرفدار نقل و انتقالات زمستانی هستم؛ این کار امتیازات زیادی دارد. بازیکن های تازه وارد در همان ابتدا در دسترس خواهند بود."

از این رو، به نظر می آید بایرن مونیخ تحرکات جدی در ژانویه داشته باشد؛ البته به گفته ناگلزمان خریدهای زمستانی دشوار، گران و پیچیده است. او می گوید: "بازیکنان در دسترس کم می باشند و البته با توجه به ادامه‌ی شرایط کرونایی، وضعیت مالی نیز محدودیت های خود را دارد. بازار زمستانی پیچیده، گران و دشوار است. بازیکن زیادی آن جا نیست و تمام این ها جذب بازیکن را دشوارتر نیز می کند اما ما توانسته ایم با مشکلات قبلی کنار بیاییم."

9404