آینده نامشخص آلفونسو دیویس در بایرن مونیخ

آینده نامشخص آلفونسو دیویس در بایرن مونیخ

پایگاه خبری فوتبالی- آینده آلفونسو دیویس در تیم بایرن مونیخ همچنان نامشخص است.

به گزارش فوتبالی ، طبق خبر نشریه بیلد آلمان در حال حاضر هیچ تصمیم قطعی برای آینده آلفونسو دیویس وجود ندارد. در مورد این بازیکن گفته شده که هنوز توافقی با بایرن‌مونیخ وجود ندارد اما دیویس میخواهد پیشنهاد بایرن‌مونیخ را قبل از هرگونه تصمیمی بشنود. چلسی علاوه بر رئال مادرید به جذب این بازیکن علاقه دارند.

باشگاه رئال مادرید قطعا آلفونسو دیویس را می‌خواهد. او هدف رویایی رئال برای پست مدافع سمت چپ در تابستان است. مدیران رئال مادرید به شکل عادی با مدیر برنامه های او در ارتباط هستند. باشگاه رئال مادرید از دیویس خواسته که قرارداد خود را با بایرن مونیخ تمدید نکند. به نظر می رسد به همین دلیل مذاکرات تمدید او با بایرن فعلا به حالت تعلیق درآمده‌اند. در حال حاضر خروج دیویس از بایرن در تابستان محتمل ترین گزینه است؛ با این حال او در این تیم راحت است اما رئال مادرید برای جذب او با تماس های خود به شدت فشار می‌آورد.

رئال مادرید و چلسی فقط در صورتی به دنبال جذب دیویس خواهند رفت که این بازیکن کانادایی قرارداد خود را تمدید نکند. بایرن مونیخ هم در صورتی که دیویس موافق تمدید قرارداد خود نباشد در تابستان به دنبال فروش او خواهد بود و نمیخواهد که سال بعد این ستاره رایگان از جمع باواریایی ها جدا شود.

۱۰۰۹