رئال‌مادرید به دنبال خرید رایگان مدافع اروگوئه‌ای بارسلونا

رئال‌مادرید به دنبال خرید رایگان مدافع اروگوئه‌ای بارسلونا

پایگاه خبری فوتبالی - یک رسانه‌ی اسپانیایی با انتشار گزارشی از رونالد آرائوخو به عنوان یک گزینه‌ی نقل و انتقالاتی توسط مقامات باشگاه رئال مادرید نام بُرد.

به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه‌ی اسپانیایی رادیو کاتالونیا، خبرنگار این رسانه چنین ادعا می کند که فلورنتینو پرز، رئیس باشگاه رئال مادرید اسپانیا به دنبال امضای قراردادی رایگان با رونالد آرائوخو، مدافع اروگوئه ای آبی و اناری پوشان شهر بندری بارسلون بعد از پایان مدت قراردادش با کاتالان ها است.

قرارداد رونالد آرائوخو در سال 2023 میلادی با مسئولان باشگاه بارسلونا به پایان خواهد رسید و مقامات کاتالان ها هنوز موفق به تمدید قرارداد با این بازیکن اروگوئه ای نشده اند. 

گفته می شود یکی از دلایل عدم تمدید قرارداد باشگاه کاتالانی با رونالد آرائوخو، شرایط مالی این بازیکن است. این مدافع ملی پوش بلوگرانا اکنون کمترین دستمزد را در جمع شاگردان ژاوی هرناندز در نیوکمپ دریافت می کند؛ در شرایطی که مدافع اروگوئه ای کاتالان ها یکی از بهترین بازیکنان این تیم کاتالانی است و می خواهد دستمزد دریافتی اش متناسب با عملکردش باشد.

رونالد آرائوخو که بیست و دو سال سن دارد، جزو بازیکنان ثابت ترکیب بارسلونایی هاست و تاکنون در بیش از شصت مسابقه با پیراهن آبی و اناری رنگ کاتالان ها به میدان مسابقه رفته است.

9404