چلسی به دنبال خرید مدافع محبوب بارسلونا

چلسی به دنبال خرید مدافع محبوب بارسلونا

پایگاه خبری فوتبالی - لیست مشتریان رونالد آرائوخو مدافع اروگوئه ای هر روز رو به افزایش است.

به گزارش فوتبالی، موندودپورتیوو گزارش داده است که چلسی جدیدترین تیمی است که برای خرید مدافع اروگوئه ای بارسلونا دست به کار شده است. در حقیقت آبی پوشان لندنی در نظر دارند که این مدافع را به عنوان جایگزین تیاگو سیلوا به خدمت بگیرند چرا که مدافع برزیلی راهی فلومیننزه شده است. پیش از این بایرن مونیخ جدی ترین مشتری آرائوخو بود و حالا چلسی برای خرید این مدافع دست به کار شده است.

آرائوخو محبوبیت ویژه ای در میان هواداران بارسلونا دارد اما در این فصل کمرنگ شد و حالا مدیران بارسا می خواهند از فروش او درآمدزایی کنند. در سالهای اخیر باشگاه های انگلیسی ارقامی نجومی را برای خرید مدافعان پرداخته اند و هیچ بعید نیست که برای خرید آرائوخو نیز مبلغ قابل توجهی را بپردازند. 

در سالهای اخیر لاپورتا امید زیادی به درآمدزایی از فروش بازیکنان کلیدی خود داشت اما تلاش هایش برای فروش بازیکنانی همچون فران تورس، فرنکی دی یونگ و رافینیا شکست خورد. حالا مدیر بارسا امید زیادی دارد که با درآمد فروش آرائوخو بتواند برخی از مشکلات مالی تیمش را حل کند. در حال حاضر بارسایی ها بدون فروش بازیکنانشان از نظر مالی توان خرید چهره های جدید را ندارند.

4125