ادعای عجیب خبرورزشی؛ بازگشت استقلال و پرسپولیس به لیگ قهرمانان آسیا

ادعای عجیب خبرورزشی؛ بازگشت استقلال و پرسپولیس به لیگ قهرمانان آسیا

پایگاه خبری فوتبالی- آیا خبری که ساعاتی پیش روی خروجی سایت خبرورزشی قرار گرفته، طی روزهای آینده باعث خوشحالی طرفداران استقلال و پرسپولیس خواهد شد؟

به گزارش فوتبالی، در شرایطی که به نظر می‌رسد تنها شخص امیدوار نسبت به بازگشت استقلال و پرسپولیس به لیگ قهرمانان آسیا، وزیر ورزش باشد، خبرورزشی مدعی شده طی روزهای گذشته نماینده وزارت ورزش به همراه وزارت صمت و وزارت اقتصاد دارایی که استقلال و پرسپولیس به این دو وزارت خانه واگذار شده راهی مالزی شدند و جلسات فشرده‌ای با مقامات کنفدراسیون فوتبال آسیا برگزار کردند.

این نفرات با ارائه تضامین لازم و دادن تعهدهای مورد نظر AFC موافقت ضمنی کنفدراسیون فوتبال آسیا را برای بازگشت پرسپولیس و استقلال به فصل جدید لیگ قهرمانان آسیا دریافت کردند و اگر اتفاق خاصی رخ ندهد این خبر بسیار امیدوارکننده به زودی از سوی وزارت ورزش و فدراسیون فوتبال اعلام خواهد شد.

توضیح فوتبالی: قطعا ما هم امیدواریم که این خبر صحت داشته باشد منتهی بعد از جلسه وزیر ورزش با اعضای کمیسیون فرهنگی مجلس، یکی دو نماینده مجلس در گفت و گو با خبرنگار فوتبالی امکان بازگشت استقلال و پرسپولیس به لیگ قهرمانان را خیلی بعید دانستند و از طرف دیگر کارشناسان حقوقی هم چندان به این موضوع خوشبین نیستند. برای مثال عبدالصمد ابراهیمی در کانالش نوشته است: خبر بازگشت سرخابی ها به لیگ قهرمانان منطقی به نظر نمی رسد. اگر چه امکان لابی در ای اف سی وجود دارد اما در شرایطی که تصمیم نهایی اعلام شده و دوشنبه هم این رقابت ها قرعه کشی می‎شود و از طرفی شنبه و یکشنبه هم تعطیل است چندان نمی‌توان به این خبر خوش‌بین بود.                                                                                  

به این نکته هم اشاره کنیم که لیست تیمهای حاضر در این فصل لیگ قهرمانان آسیا، برای مراسم قرعه‌کشی اعلام شده و در چنین شرایطی بازگشت استقلال و پرسپولیس به این تورنمنت، چیزی در حد معجزه خواهد بود.

1984