جدال آنچلوتی با ژاوی به بیرون از زمین کشیده شد/ دعوای کارلتو با پیکه بر سر چه بود؟

جدال آنچلوتی با ژاوی به بیرون از زمین کشیده شد/ دعوای کارلتو با پیکه بر سر چه بود؟

پایگاه خبری فوتبالی - کارلو آنچلوتی سرمربی ایتالیایی رئال مادرید علیرغم تمجید از عملکرد بارسلونا در ال‌کلاسیکو، معتقد است که لوس بلانکوس شایسته حضور در فینال بود. 

به گزارش فوتبالی، چهارشنبه شب از دور مرحله نیمه نهایی سوپرکاپ اسپانیا، رئال مادرید موفق شد در یک بازی جذاب، سه بر دو از سد بارسلونا عبور کند و به فینال راه یابد. پس از پایان بازی ژاوی اذعان کرد که بلوگرانا باید به فینال می‌رسید و حتی مادریدی‌ها نیز می‌توانند این موضوع را تائید کنند، اما آنچلوتی نظر دیگری دارد. سرمربی سابق پاریسن ژرمن و بایرن مونیخ گفت: "فکر نمی‌کنم که بارسلونا بر ما چیزه شده بود و فکر می‌کنم همه چیز برابر بود. آن‌ها مالکیت را داشتند و ما ضد حمله می‌زدیم. حقیقت این است که ما عمیق‌تر دفاع می‌کردیم تا بتوانیم ضد حمله بزنیم و دیدید که جواب گرفتیم. به خاطر هافبک‌هایی که در اختیار داریم، نمی‌توانیم از بالا پرس کنیم. موقعیت‌های خیلی خوبی خلق کردیم و توانستیم 3 گل به ثمر برسانیم."

"بارسا در مسیر پیشرفت است. بازیکنان مهم آن‌ها بازگشته‌اند و حالا می‌توانند با پدری، فاتی و تورس خطرناک باشند. فکر می‌کنم ژاوی کار بزرگی انجام داده است."

"جروبحث با پیکه؟ از دست او عصبانی بودم و گفتم که باید توپ را بیرون می‌زدند و ما هم در نیمه اول زمانی که بازیکنشان روی زمین بود، توپ را بیرون زدیم. او به من گفت که در چنین شرایطی، هیچ وقت توپ را بیرون نمی‌زنند. چیزی برای گفتن نداشتم و فقط گفتم ببخشید."

4416