برابری زلاتان با رکورد خاص کریستیانو رونالدو

برابری زلاتان با رکورد خاص کریستیانو رونالدو

پایگاه خبری فوتبالی - زلاتان ابراهیموویچ ستاره سوئدی آث میلان با گلی که در دیدار برابر ونتزیا به ثمر رساند، به رکورد کریستیانو رونالدو رسید. 

به گزارش فوتبالی، زلاتان ابراهیموویچ 40 ساله هنوز یکی از بهترین مهاجمان حال حاضر فوتبال محسوب می‌شود و این ستاره سوئدی روسونری قصد متوقف شدن ندارد. ظهر امروز از چهارچوب هفته بیست و یک سری آ ایتالیا دو تیم ونتزیا و میلان در ورزشگاه پیرلوئیجی پنزو به مصاف هم رفتند که در نهایت روسونری با نتیجه مقتدرانه 0-3 به پیروزی رسید و دست پر به میلان بازگشت. 

به نقل از سایت گل، در این دیدار میلان خیلی سریع توانست در دقیقه روی سانتر رافائل لیائو و ضربه زلاتان ابراهیموویچ به گل برسد و این زلاتان موفق شد بعد از کریستیانو رونالدو فوق ستاره پرتغالی منچستریونایتد، به دومین بازیکنی تبدیل شود که توانسته مقابل 80 باشگاه مختلف در تمامی لیگ‌های معتبر اروپا گلزنی کند. 

رونالدو که در تابستان گذشته بازگشت رویایی به الدترافورد داشت، در روز 30 دسامبر 2021 در دیدار مقابل برنلی که با پیروزی سه بر یک شیاطین سرخ به پایان رسید، موفق شد به این رکورد خاص دست پیدا کند. 

ستاره سابق تیم‌های اینتر، یوونتوس، آژاکس، بارسلونا، منچستریونایتد و پاریسن ژرمن تاکنون موفق شده 492 گل در 802 بازی به ثمر برساند. 

4416