قهرمانی نیم فصل؛ تحت تاثیر رای کمیته استیناف؟

قهرمانی نیم فصل؛ تحت تاثیر رای کمیته استیناف؟

پایگاه خبری فوتبالی- آیا رای کمیته استیناف باعث تغییر دوباره جدول لیگ خواهد شد؟

به گزارش فوتبالی، هفته گذشته باشگاه گل گهر سیرجان اعتراض خود به رای کمیته انضباطی درباره 0-3 شدن بازیهای این تیم مقابل استقلال و پیکان و سپاهان را به کمیته استیناف فدراسیون فوتبال ارائه کرد و قرار است و روز سه‌شنبه کمیته استیناف درباره این پرونده تشکیل جلسه بدهد تا در نهایت نتایج بازیهایی که اریک بایناما برای گل گهر بازی کرده، مشخص شود.

در شرایطی که هنوز معلوم نیست کمیته استیناف، حکم کمیته انضباطی را تائید یا رد خواهد کرد، در صورتی که فرض بگیریم رای کمیته انضباطی درباره گل گهر نقض شود آنوقت دوباره شاهد تغییر جدول خواهیم بود چرا که 2 امتیاز از استقلال و 3 امتیاز از سپاهان و پیکان کم خواهد شد و 7 امتیاز کسر شده از گل گهر، دوباره به این تیم برگردانده می‌شود.

اگر کمیته استیناف رای کمیته انضباطی را بازگرداند استقلال، 30 امتیازی خواهد شد و پرسپولیس دوباره به یک امتیازی استقلال می‌رسد و نتیجه بازی آخر دو تیم استقلال و پرسپولیس مقابل نفت مسجد سلیمان و فجر شهید سپاسی قهرمان نیم فصل را مشخص خواهد کرد.

کسر سه امتیاز از سپاهان هم این تیم را 25 امتیازی خواهد کرد و پیکان 18 امتیازی هم تا رده نهم سقوط خواهد کرد. از طرف دیگر گل گهر هم با 7 امتیازی که به جمع امتیازاتش اضافه می‌شود، 27 امتیازی شده و تا رده چهارم جدول بالا خواهد آمد.

البته اینکه کمیته استیناف چه زمانی در این باره رای خود را صادر کند، نامشخص است و شاید اعلام رای به این زودی‌ها اتفاق نیفتد.

همه طرفین پرونده در جلسه کمیته استیناف شرکت خواهند کرد.

9697