امیدواری سپاهان؛ شاید کمیته استیناف 4 امتیاز را برگرداند

امیدواری سپاهان؛ شاید کمیته استیناف 4 امتیاز را برگرداند

پایگاه خبری فوتبالی- آیا سپاهان می‌تواند امیدوار به تغییر حکم کمیته انضباطی توسط حکم کمیته استیناف باشد؟

به گزارش فوتبالی، در جریان حکم کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال علیه تیم ژوزه مورایس هستید که بر اساس آن نه تنها 4 امتیاز از صدرنشین سابق! لیگ برتر کم شد بلکه این تیم به پرداخت 40 میلیارد تومان هم محکوم شده است.

نکته مبهم حکم کمیته انضباطی درباره سپاهان به جملات آخر این حکم برمی‌گردد. در بخش پایانی این حکم نوشته شده است: رای صادره صرفاً در خصوص جریمه تعیینی غیر قابل اجرا بوده و تماماً ظرف مدت یک هفته از تاریخ ابلاغ قابل تجدید نظرخواهی نزد کمیته استیناف خواهد بود.

از این جملات، برداشت‌های متفاوتی صورت گرفته است. از یکطرف گفته می‌شود تنها بخش حکم کمیته انضباطی که قابل ارجاع به کمیته استیناف است، جریمه مالی تیم اصفهانی است و خبری از احتمال تغییر در جریمه کسر امتیاز این تیم نخواهد بود و از طرف دیگر این بحث وجود دارد که  آرای کسر امتیاز برابر ماده 102 مقررات انضباطی قابلیت رسیدگی مجدد نزد استیناف را دارند.

 البته که تا زمان رای کمیته استیناف، کسر امتیاز سپاهان در جدول اعمال خواهد شد و در صورتی که کمیته استیناف حکم کمیته انضباطی را نقض کرد، 4 امتیاز کسر شده از سپاهان، به این تیم برگردانده خواهد شد.

1984