شهرخودرو یک - پرسپولیس یک/ جشنواره گل به خودی‌ها در مشهد/ یحیی تیم سابقش را نبرد

شهرخودرو یک - پرسپولیس یک/ جشنواره گل به خودی‌ها در مشهد/ یحیی تیم سابقش را نبرد

پایگاه خبری فوتبالی- دیدار رفت شهرخودرو و پرسپولیس در لیگ برتر با تساوی یک بر یک به پایان رسید.

به گزارش فوتبالی، در نیمه اول این دیدار، در ابتدا پرسپولیس با گل به خودی مسعود زائر، بازیکن شهرخودرو، از این تیم پیش افتاد و در حالی که به نظر می رسید دو تیم با همین نتیجه به رختکن بروند، احسان حسینی گل تساوی را برای شهرخودرو به ثمر رساند تا تیمش بازنده به رختکن نرود. البته از بعضی زوایا به نظر می‌رسد که این توپ توسط وحید امیری وارد دروازه پرسپولیس شده باشد که در این صورت، هر دو گل بازی در نیمه اول توسط گل به خودی بازیکنان دو تیم به ثمر رسیده است.

در نیمه دوم، دو تیم یک بازی پربرخورد را پیش گرفتند ولی شاگردان گل‌محمدی و سیدعباسی نتوانستند در برابر حریف گلی به ثمر برسانند تا با همان نتیجه یک بر یک نیمه اول، شهرخودرو در خانه، پرسپولیس رده دومی و مدافع عنوان قهرمانی لیگ برتر را متوقف کرده باشد.

مسعود زائر بازیکن شهرخودرو که گل به خودی به ضرر تیم خود را نیز به ثمر رسانده بود، در اواخر بازی با دریافت دو کارت زرد و اخراج از بازی، باعث 10 نفره شدن تیمش شد.

شنبه 18 دی

شهرخودرو – پرسپولیس ساعت 15

داور: محمدحسین زاهدی‌فر، کمک‌ها: حسین مرادی و میلاد قاسمی

ترکیب شهرخودرو

سعید جلالی راد، محمد حسین حیدری، محمد احسان حسینی، مجتبی بیژن، صادق صادقی، علی طاهران، مهرداد بایرامی، مهدی شریفی، حسام پورهاشم، مسعود زائر، رحمان جعفری

ترکیب پرسپولیس

حامد لک، فرشاد فرجی، علی نعمتی، مهدی شیری، سعید آقابی،کمال کامیابی نیا، میلاد سرلک، سیامک نعمتی، وحید امیری، مهدی ترابی، عیسی آل‌کثیر

شرح گل

شهرخودرو صفر - پرسپولیس یک (گل به خودی مسعود زائر دقیقه 32): روی ارسال مهدی ترابی از سمت چپ، بازیکن تیم شهرخودرو با یک ضربه سر از فاصله نسبتا دور، دروازه تیم خودی را گشود و پرسپولیس را در بازی پیس انداخت.

گل اول بازی

شهرخودرو یک - پرسپولیس یک (احسان حسینی دقیقه 44): خطای عیسی آل کثیر یک موقعیت مطلوب را در اختیار بازیکنان شهرخودرو قرار داد. ارسال صادق صادقی روی دروازه با ضربه سر احسان حسینی همراه شد تا شهرخودرو بازی را به تساوی بکشاند.

گل دوم بازی

کارت زرد

شهرخودرو: رحمان جعفری (33)/ مهرداد بایرامی (57)/ معراج پورتقی (80)/ سعید جلالی‌راد (87)/ مسعود زائر (89 و 92)/ احسان حسینی (94)

پرسپولیس: سعید آقایی (90)

کارت قرمز

شهرخودرو: مسعود زائر (92)

تعویض‌ها

شهرخودرو: مهدی شریفی به جای محمد محمدزاده (62)/ امیرحسین نعمتی به جای مهرداد بایرامی (65)/ میلاد کمندانی به جای صادق صادقی (79)/ معراج پورتقی به جای رحمان جعفری (79)

پرسپولیس: مهدی عبدی به جای عیسی آل‌کثیر (52)/ رضا اسدی به جای مهدی شیری (78)

لحظات حساس

12: حرکت بازیکنان پرسپولیس و پاس کات بک به عیسی آل کثیر او را در مقابل دروازه در موقعیت مطلوب قرار داد اما این بازیکن نتوانست ضربه بزند و سایه زنی کرد.

17: ضد حمله سریع بازیکنان پرسپولیس امیری را در موقعیت تک به تک قرار داد اما این بازیکن به شکلی عجیب توپ را به بالای دروازه زد.

65: ارسال مهدی ترابی در موقعیت بسیار خوب به نعمتی رسید اما او نتوانست ضربه سرضرب بزند و مدافعان شهرخودرو مقابل شوت او قرار گرفتند.

76: ارسال شیری روی دروازه با ضربه سر بیژن همراه شد و در ادامه سیامک نعمتی توپ برگشتی را شوت زد که این توپ هم تبدیل به گل نشد و بیژن توپ را به کرنر فرستاد.

6641