شهرخودرو یک - پرسپولیس صفر/ شهرخودرو، در مشهد پدیده بود!

شهرخودرو یک - پرسپولیس صفر/ شهرخودرو، در مشهد پدیده بود!

پایگاه خبری فوتبالی- شهر خودرو موفق شد پرسپولیس را با نتیجه یک بر صفر از پیش رو بردارد. 

به گزارش پایگاه خبری فوتبالی، در قالب هفته ششم رقابت های لیگ برتر ایران، تیم ها شهر خودرو و پرسپولیس به مصاف هم رفتند که در نهایت این شارگدان گل محمدی بودند که با گل دقایق پایانی، سه امتیاز خانگی این دیدار حساس را به حساب خود واریز کردند و به رده دوم جدول صعود کردند. پرسپولیس با این شکست در رده هفتم جدول قرار گرفت. 

ساعت 18:15، ورزشگاه امام رضا(ع) مشهد
داوران: پیام حیدری – حسن ظهیری – تورج عیوض محمدی – شاهو اصلانی

ترکیب شهر خودرو
مهدی رحمتی، علی نعمتی، محمدحسین مرادمند، سروش رفیعی(73- روح الله باقری)، اکبر صادقی، امین قاسمی‌نژاد، سعید صادقی(84 چوچو)، محمدعلی فرامرزی، فرشاد محمدی‌مهر(10 فرشاد فرجی)، یونس شاکری و علی نبی‌زاده
سرمربی: یحیی گل‌محمدی

ترکیب پرسپولیس
علیرضا بیرانوند، محمد انصاری، حسین کنعانی زادگان، محمدنادری، سیامک نعمتی، محسن ربیع خواه، احمد نوراللهی، بشار رسن(78- امید عالیشاه)، مهدی ترابی، وحید امیری(90 مهدی عبدی) و علی علیپور
سرمربی: گابریل کالدرون 

کارت زرد:
شهرخودرو: فرشاد فرجی(21) - اکبر صادقی (68)- محمدامین قاسمی نژاد (78)

شرح گل:
شهرخودرو 1 پرسپولیس 0 (دقیقه 3+90): 

ارسال قاسمی نژاد از روی نقطه کرنر، در نقطه کور خط دفاعی پرسپولیس با ضربه سر زیبای فرجی یک گل زیبا برای شهرخودرویی به دنبال داشت.

دقایق حساس
نیمه اول
دقیقه 11: 
شوت سنگین بشاررسن در محوطه جریمه شهرخودرویی ها با برخورد به مدافع این تیم برگشت داده شد.
دقیقه 13: اشتباه مهدی رحمتی چیزی نمانده بود تا دروازه شهرخودرو را باز کند اما ضربه وی که به مهاجم پرسپولیس برگشت خورده بود با اختلاف کمی از کنار دروازه شهرخودرو به بیرون رفت.
دقیقه 14: یک ارسال دقیق و یک ضربه سر دیدنی از شاکری دروازه پرسپولیسی ها را به شدت تهدید کرد اما ضربه سر  این مهاجم به تیرک عمودی دروازه برخورد کرد.
دقیقه 25: شوت سنگین علیپور با اهتلاف کمی از کنار دروازه تیم شهرخودرو به بیرون رفت.
دقیقه 26: ضربه سر نعمتی از روی سانتری که ارسال شده بود توسط بیرانوند مهار شد.
دقیقه 28: شوت سنگین نادری با اختلاف کمی از بالای دروازه رحمتی به بیرون رفت.
دقیقه 30: یک شوت دیگر و این بار توسط علیپور باز هم راهی به دروازه شهرخودرو نیافت.
دقیقه 40: یک ارسال دیگر و یک ضربه محکم دیگر این بار هم از سوی شاکری باز هم دروازه پرسپولیس را تهدید کرد اما این توپ نیز توسط بیرانوند مهار شد.
دقیقه 45: در این دقیقه حرکت تند و تیز ترابی و در نهایت ضربه محکم وی از زاویه دروازه مشهدی ها را با خطر روبرو کرد اما در نهایت او هم موفق به گلزنی نشد.

نیمه دوم
دقیقه 52:
حمله سریع پرسپولیسی ها در این دقیقه می توانست برای این تیم گل به همراه داشته باشد اما این طور نشد و ارسال بلند ترابی از روی سر علیپور رد شد.
دقیقه 54: موقعیت خوبی در سمت راست پرسپولیسی ها برای بشار به وجود آمد اما ضربه این بازیکن از بازیکن از زاویه بسته با واکنش رحمتی راهی کرنر شد.
دقیقه 56: شوت سنگین انصاری از فاصله دور، با اختلاف کمی از بالای دروازه به بیرون رفت.
دقیقه 58: ارسال خطرناک فرجی از کنار زمین روی دروازه پرسپولیسی ها خطرناک ظاهر شد اما از بالای سر شاکری به بیرون رفت.
دقیقه 60: شوت سنگین صادقی توسط بیرانوند مهار شد.
دقیقه 61: ضدحمله خطرناک پرسپولیسی ها چیزی نمانده تا یک گل برای این تیم داشته باشد اما علیپور که می توانست ترابی را راه بیندازد با یک چرخش شوت خوبی به سمت دروازه شهرخودرو زد اما این فرصت نیز از دست پایتخت نشینان رفت.